سلطانی با بیان اینکه در مجموع در سه سال گذشته سه میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی این مناطق هزینه شده عنوان کرد: 50 درصد این هزینه‌ها توسط سپاه و 50 درصد توسط خیرین و ادارات تامین شده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۲۵۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان   اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان با حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی دیدار کردند 

در این دیدار سرهنگ علی سلطانی  اظهار داشت :  قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال 1394  با هدف محرومیت زدایی  در کشور شروع به فعالیت کرده است .

سلطانی افزود: قرارگاه با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کار خود را با جدیت ادامه داده است سعی کردیم به دهستانهایی برویم که تاکنون در آنها کاری انجام داده نشده است 

وی تصریح کرد : در حال حاضر در سه دهستان در جنوب و شرق استان که شامل دهستانهای تکاب شهداد، نرگسان عنبرآباد و ناصریه ریگان است  قرارگاه فعالیتهای عمرانی و فرهنگی انجام می دهد.

سلطانی با اشاره به اینکه قرارگاه در چند کارگروه فعالیت می‌کند گفت: یکی دیگر از این کارگروه‌ها تعلیم و تربیت است که بسیار در مناطق محروم لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه بحث بهداشت و درمان دهستان‌های هدف در دستور کار قرارگاه است و ذیل یک کارگروه انجام می‌شود افزود: کارگروه زیرساخت و مهندسی نیز در این مناطق فعال است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ساخت مدرسه، حمام، سرویس‌های بهداشتی و ایجاد راه‌های روستایی در این سال‌ها انجام شده است گفت: در حال حاضر در این مناطق یک باب مدرسه آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه در مجموع در سه سال گذشته سه میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی این مناطق هزینه شده عنوان کرد: 50 درصد این هزینه‌ها توسط سپاه و 50 درصد توسط خیرین و ادارات تامین شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه در دهستان تکاب شهداد 86 سرویس بهداشتی و حمام ساخته شده است که از خود مردم هم کمک گرفتیم و آنها را فعال کردیم گفت: نگاه قرارگاه فقط خدمت به مردم است و به‌همین دلیل اهالی و مسئولان نیز پای کار آمده و کمک کردند.

وی با بیان اینکه چندین سال است که لایروبی قنوات به‌خوبی انجام نمی‌شود افزود: با احیای قنوات در شهداد مشکل آب تا حدود زیادی برطرف می‌شود و این کار در برنامه قرارگاه است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان  خاطر نشان کرد : چهار هزار و 300 دانش‌آموز در مناطق هدف ما وجود دارد که  این دانش‌آموزان نیازمند تامین امکانات آموزشی در حوزه‌های مختلف هستند.

ارسال نظرات