با بدرقه مسؤولین، 280 نفر از دانش‌آموزان دختر اردکانی به‌عنوان اولین کاروان از استان یزد به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۷۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، مرحله اول اعزام دانش‌آموزان دختر استان یزد به اردوی راهیان نور انجام شد.
مدیر آموزش‌وپرورش اردکان در مراسم بدرقه این دانش آموزان در سخنان کوتاهی گفت: شما دانش‌آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که توفیق حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را نصیبتان کرده است زیرابه این سفر معنوی دعوت‌شده‌اید.
ابوالفضل کارگر از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.
وی گفت: دانش‌آموزان اعزامی، در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.
کارگر در پایان اظهار داشت: در اولین مرحله از اعزام دانش‌آموزان شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور، 280 نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب 7 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
گفتنی است که مراسم بدرقه اولین کاروان دانش‌آموزان دختر استان یزد به اردوی راهیان نور با حضور جمعی از مسؤولین استان و شهرستان، خانواده‌های دانش‌آموزان و مربیان مدارس در محل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اردکان برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات