سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی گفت: به دستور تولیت آستان قدس رضوی، امدادرسانی خادمیاران رضوی از ساعات اولیه زلزله در شهرستان میانه آذربایجان شرقی آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۷۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حامد صادقی در جریان بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان میانه گفت: از ساعات نخست زلزله، دست‌اندرکاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی به همراه خادمیاران مستقر در آن منطقه به مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان میانه اعزام شدند تا در ارائه کمک‌های اولیه به زلزله‌زدگان به سایر نهادها کمک کنند.

وی گفت: خادمیاران رضوی به همراه سایر نهادهای امدادرسان در حال آواربرداری، دفن احشام از بین رفته، تامین نیازهای غذایی و دارویی، ارائه کمک‌های فوریتی به زلزله زدگان و تامین نیازهای گرمایشی آنان برای اسکان موقت هستند.

سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی افزود: در روزهای نخست پس از حادثه عمده کمک‌هایی که می‌توان به آسیب دیدگان ارائه داد در حد تامین نیازهای غذایی و دارویی، اسکان موقت و آواربرداری است.

صادقی گفت: پس از اقدامات اولیه امدادرسانی به خسارت دیدگان از زلزله، آستان قدس رضوی آمادگی اعزام تیم های امدادی خادمیاران در حوزه‌های درمانی، فنی و تاسیساتی را دارد.

شایان ذکر است، به دنبال وقوع این زلزله، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات و اعزام خادمیاران آستان قدس رضوی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان دستوراتی صادر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها