هادی سیاسی سپاه امام رضا علیه السلام گفت: غربی‌ها و سیاست مداران غربی اذعان کرده‌اند که آمریکا قدرت بازدارندگیش را در مقابل ایران از دست داده و این مهمترین عاملی است که باعث نگرانی در غرب و منطقه شده است.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۷۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس سعادتی امروز در جمع کارکنان قرارگاه شهید برونسی و ناحیه مسلم و گردان امنیتی ویژه شهدا که در نمازخانه پادگان شهدای بسیج برگزار شد، اظهار کرد: کار انقلاب اسلامی بالا گرفته است و این موضوع را بسیاری از جوامع چه در داخل و چه در خارج از جمله جوامع غربی به آن اذعان دارند و آن را پذیرفته اند و در افکار داخلی منطقه کاملا مشهود است که انقلاب اسلامی توانسته است همین طور پیش برود و گسترش پیدا کند.

وی گفت: یگی از تحلیل گران غربی گفته بود که ایران چهار کشور عربی از جمله صنعا، دمشق، بیروت و بغداد را اشغال کرده است و جمهوری اسلامی در تقابل با غرب به مسائل بسیار مهمی دست پیدا کرده است و امروز افکار داخلی خودمان به این نتیجه  و باور رسیده اند  که می‌شود در مقابل آمریکا هم ایستاد و نتیجه گرفت و این طرز فکر فراگیر شده است.

هادی سپاه امام رضا علیه السلام در بخش دیگری از سخنانش گفت: غربی‌ها و سیاست مداران غربی اذعان کرده‌اند که آمریکا قدرت بازدارندگیش را در مقابل ایران از دست داده است و این مهمترین عاملی است که باعث نگرانی در غرب و منطقه شده است و باعث شده در زمینه‌های موجود در این چهار کشور به طوری که به زعم آن‌ها توسط ایران اشغال شده است می‌کوشند تا این چهار کشور را تضعیف نمایند تا جمهوری اسلامی قدرت بیشتری پیدا نکند.

وی در پایان به مشکلات عراق اشاره داشت و گفت: عراق به دلیل دارا بودن سه گروه جمعیتی شیعه و سنی و کرد‌ها و عدم داشتن تاریخ مشترک طولانی با مشکلاتی روبرو خواهد بود و هر الگویی برای یک جامعه چند ملیتی، مشکلاتی به بار خواهد آورد. همین سفر اربعین و مسافرت‌ عراقی‌ها به ایران باعث خواهد شد تا مردم هر دو کشور همدیگر را بیشتر بشناسند و مثمر ثمر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها