مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 12 هزار و 832 نفر حامی نیکوکار از 6 هزار و 541 نفر فرزند ایتام و محسنین حمایت می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۴۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که با موضوع ایجاد پویش دانشجویی و دانشگاهی جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت برگزار شد اظهار داشت: خیران و حامیان نیکوکار، مروجان همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره‌هایی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با همکاری کمیته امداد در اختیار خانواده‌های آنها قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 هزار 832 نفر حامی از 6 هزار و 541 نفر فرزند یتیم و محسنین حمایت مالی و غیر مالی می‌کنند که دو هزار 225 نفر فرزند یتیم و چهار هزار 316 نفر فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: حامیان نیکوکار در هفت ماهه سال جاری بیش از 11 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود پرداخت کردند.

لطفی خاطرنشان کرد: کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن، و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بخش قابل‌ توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام از محل مبالغ واریزی حامیان رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار علاوه بر مساعدت‌های نقدی ماهیانه حمایت‌های غیرنقدی در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن،کمک‌های درمانی، مساعدت‌های فرهنگی و کمک به تأمین جهیزیه فرزندان ایتام و محسنین را نیز انجام دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی پویش دانشجویی و اساتید دانشگاهی به منظور جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین نیازمند برگزار شود.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان نیکوکار می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان‌ها و یا با مراجعه به سایت اکرام ایتام امداد به نشانی ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت‌نام و جهت واریز مستقیم کمک‌های خود به فرزندان معنوی اقدام نمایند.

پایان خبر/
ارسال نظرات