خبرهای داغ:
نشست صمیمانه فرماندهان شورای واحد‌های پیشگام، مربیان طرح امیدان و شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست صمیمانه فرماندهان، شورای واحد‌های پیشگام، مربیان طرح امیدان و شهید بهنام محمدی بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در سخنانی با گرامیداشت این هفته و تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان بر اثرگذاری اجرای برنامه‌ها در مدارس تاکید کرد و از فرماندهان و دست اندرکاران بسیج دانش آموزی خواست در راستای اعتلا و ترویج فرهنگ بسیج در مدارس و بین دانش آموزان تلاش کنند.
وی با عنایت به هشت سال دفاع مقدس وتقدیم ۳۰۰ هزار شهید در این راه دشمن دیگر به صورت مستقیم عمل نمی‌کند و با توجه به اینکه دشمنان تمامی سرویس‌های اطلاعاتی و نظامی خود را بکار گرفتند، اما وارد جنگ مستقیم نمی‌شوند مثل هشت سال دفاع مقدس و دشمن شناخته شده نیست امروز دنبال بکارگیری آیت الله‌ها و مرجع تقلید‌ها به نفع خودشان هستند و اگر شما‌هایی که در راس کار هستید علمتان را بالا نبرید و روی بصیرت خودتان کار نکنید ممکن است در زمین دشمن بازی کنید ومتوجه نشوید.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن را یارگیری تن به تن عنوان کرد و افزود: اگر پایگاهی این یارگیری برای امام زمان (عج) را خوب انجام دهد موفق است حتی یک نفر، دو نفر یا تمام مدرسه.
وی خاطر نشان کرد: تعدد شورا در بسیج به این معنی است که ما باید جذب سلیقه‌های مختلف را داشته باشیم و می شود جذب حداکثری.
در پایان جلسه پرسش و پاسخ نیز برگزار شد.
همچنین پیاده روی و کوهپیمایی و نشست های تخصصی آموزش شورای واحد‌های پیشگام توسط شورای حوزه، بحث سند انتظار و طرح شهید حججی و تربیت و تعالی و مجمع مربیان از دیگر برنامه های این فراخوان یک روزه بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها