خبرهای داغ:
طبق خبرهای رسیده از منابع آگاه محمود الصرخی قرار است جانشین حکومت خودخوانده در عراق شود و بنام شیعه و به کام انگلیس حادثه را رقم بزند.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۶۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

خبرگزاری بسیج: ساعت ۱۶ یک تیم کارشناسی از نیروهای آمریکا در هندیه حاضر می شوند. پس از مدتی یک ماشین ضد گلوله با چند پاترول (گشتی) وارد منطقه حفاظت شده و ساعت ۱۸جمع زیادی از جوانان وارد محوطه می شوند و شعار علیه دولت مرکزی سپاه قدس حشدالشعبی داده می شود.

در نهایت از ماشین ضد گلوله یک روحانی با صورت کشیده پیا ده و توسط چند محافظ به داخل هدایت می شود. بیست دقیقه سخنرانی آتشین برای برخورد با ایران و اولتیماتوم به ملت عراق نشانه هایی از یک برخورد را نشان می دهد.

پس از مدتی ماشین های امنیتی از محوطه در حاشیه فرات خارج می شوند و ده اتوبوس جمعیت را به بهانه زیارت با نوحه خوانی و نوای مقتل خوانی از فرات به سمت کربلا حرکت می کنند.

هندیه همان روستای کوچکی بوده که برای کمک به امام حسین ع در روز عاسورا حرکت می کنند اما دیر میرسند و حادثه خونین رقم میخورد. امروز شهرستان کوچکی بنام طویریج نامیده می شود که دومیلیون نفر به یاد روز عاشورا و مردمان هندیه هروله کنان به سمت کربلا حرکت می کنند. در دو کیلومتری ورودی کربلا با شعار لبیک یا حسین ، کلنا عباس یا حسین!! وارد شهر می شوند. ساعت ۱۹/۳۰ به محوطه کنسولگری ایران در کربلا میرسند و با درگیری و پرتاب سنگ و آتش وارد می شوند و آن را نماد مخالفت مردم عراق با ایران می دانند، همزمان ترامپ،نتانیاهو و وزارت خارجه عربستان توییت میزنند و مواضع رسمی خود را اعلام می کنند.

پس از این اقدام اطلاعات سپاه قدس برای شناسایی وارد می شود و مشخص می شود روحانی و تیم همراه وی در هندیه شخصی بنام محمود الصرخی می باشد. و طرفداران وی از باقیمانده نیروهای بعث و داعش هستند. وی خود را آیت الله می داند و این موضوع از طرف سیستانی و سایر علما و مراجع نجف تکذیب می گردد.

در نهایت مشخص شد محمود الصرخی همان افسر استخبارات عراق است که در هنگام سقوط صدام تحت تعقیب و ناپدید شد. اما در عربستان پس از ۳سال زندگی مخفی وارد عراق شد تا با تایید داعش و کمک به انها حادثه اسپایکر و بریدن سر ۱۷۰۰جوان شیعه در دانشکده نیروی هوایی را سبب شود.

وی بیش از ۳۰۰۰نفر را به عنوان نیروی مسلح در کنار خود پرورش داده و ماهانه به هرکدام سه هزار دلار پرداخت می کند، هیچ شرکت و درآمدی از وی هم در عراق گزارش نشده است.

نیروهای امنیتی معتقدند چمدانهای دلار از عربستان برای وی ارسال می شود که در فرودگاه بغداد ضبط گردید. محمود الصرخی پس از سیلی خوردن دخترش از معلم به قدری در کربلا آشوب را ادامه داد تا اینکه حکومت نظامی اعلام شد. امروز نیز در بی نظمی کربلا و حمله به کنسولگری ایران رد پای این مامور امنیتی حزب بعث وجود دارد. سپاه قدس طرح برخورد با این مهره و مزدور اجاره ای را در دستور کار قرار داده و به زودی خبرهای خوشی به گوش می رسد.

طبق خبرهای رسیده از منابع آگاه محمود الصرخی قرار است جانشین حکومت خودخوانده در عراق شود و بنام شیعه و به کام انگلیس حادثه را رقم بزند.

 

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها