نوزدهمین یادواره ۱۵ تن از شهدای اومال، ولیجی محله و بریجان نکا با حضور خانواده های شهدا، مردم شهید پرور و مسئولان در مسجد جامع روستای بریجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۹۰۵۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) در این مراسم ضمن بزرگداشت نام و یاد شهدا گفت: حضور در مراسم شهدا دارای اجر و پاداش و برکتی است که قابل مقایسه با پاداش های دنیوی نیست.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با گذر از 40 سالگی همچنان در اوج قدرت، ابهت و بزرگی است، اظهار کرد: این به دلیل اطاعت از ولی فقیه و در مسیر ولایت و شهدا بودن است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع)  در ادامه افزود:اگر چه ما هشت سال جنگ نابرابر با دشمن را تجربه کردیم اما در این جنگ داشته های فراوانی به دست آورده و آن را ماندگار کردیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه به توطئه های مختلف دشمنان در طول انقلاب و تهدیدها، تحریم ها و توطئه ها گفت: آمریکا برای ما همواره دشمن است و هیچ گاه ملت ما اهل مذاکره با استکبار جهانی نخواهد بود.

سردار غیب پرور به تلاش برای ماندگاری خط سرخ شهادت و ولایت پذیری تاکید کرد و گفت:از مسائل مهمی است که باید در بین نسل جدید نهادینه شود و مهمترین وظیفه ما فرهنگ سازی از شهید و شهادت و ولایت مداری در جامعه است./شبستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها