خبرهای داغ:
میرزایی از برگزاری دوره بازآموزی مربیان هشتمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین همزمان با هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۹۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ دوره بازآموزی مربیان هشتمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین همزمان با هفتاد و دومین سالروز تاسیس سازمان جوانان به صورت كارگاهي و در دو روز مجزا در روزهاي ١٤ و ١٦ آبان ماه به تفكيك خواهران و برادران در جمعيت هلال احمر استان قزوين برگزار شد.

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در مورد اين دوره باز آموزي اظهار داشت: آموزش در حوزه کمک های اولیه و مهارت های امدادی یکی از ارکان مهم جمعیت هلال احمر است؛ به همین جهت انتقال این آموزه ها به جامعه ی هدف باید با حساسیت خاصی انجام شود.

وي افزود: بازآموزی مربیان در این زمینه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که این معاونت در آغاز آموزش های هشتمین دوره طرح ملی دادرس نسبت به انجام آن اقدام نموده است.

ميرزايي ادامه داد: پناهگیری و خروج ایمن، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی_ریوی(CPR)، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، حمل مصدوم، اطفای حریق و اسکان اضطراری از مباحث مطرح شده در اين دوره مي باشد.

معاون جوانان جمعيت هلال احمر استان قزوين در پایان عنوان كرد: امیدواریم مربیان مجرب ما بتوانند به خوبی در ارتقا سطح آگاهی و مهارت دانش آموزان موثر واقع شوند.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها