مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: بیانیه گام دوم تضمین کننده نقشه راه حرکت آینده انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۶۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع روحانیون سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در مشهد مقدس با تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی ارواحنافداه و شکر نعمت توفیق زیارت مرقد نورانی حضرت رضا علیه السلام پیرامون ثواب و آداب زیارت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به ایراد سخن پرداخت.

وی ادامه داد: ارادت و محبت شدید مؤمنان به پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از ویژگی ها و امتیازهای مومنان است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: شیعیان با تمام وجود به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام عشق می ورزند و محبت به ائمه اطهار علیهم السلام جلوه ها، آثار و برکات بسیار  زیادی را در زندگی دنیا و آخرت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت:خیل ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به زیارت حرم مطهر مشرف می شوند و افزون بر عرض ارادت و شیفتگی ،از دریای معنویت شان  بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام جمع کثیری از شیقتگان آن حضرت از سراسر دنیا و بسیاری از مردم ولایتمدار از جای جای ایران اسلامی با پای پیاده برای زیارت مضجع نورانی سلطان سریر ارتضا حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت:  صدور بیانیه گام دوم انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی،نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: محور های این بیانیه در برگیرنده سرگذشت پر فراز و نشیب مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در ۴۰ سال گذشته و تضمن کننده نقشه راه حرکت آینده انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب زمانی صادر شد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها قبل توهم فروپاشی این نظام  الهی در سر می‌پروراند، مقام معظم رهبری با صدور بیانیه گام دوم انقلاب،این پیام را به دشمنان منتقل کردند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها تحت تأثیر این فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد بلکه به افق‌های دور دست به خصوص ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌اندیشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر ادامه داد:مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در این بیانیه،جوانان هستند تا در 40 ساله دوم انقلاب اسلامی، عقب ماندگی‌های گذشته را با توجه جدی به ظرفیت‌های درونی جبران کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت:بیانیه گام دوم انقلاب اعلام رسمی پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی و بهترین نقشه راه برای مردم و بویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه انقلاب اسلامی،تبیین توحید است، افزود: طلاب، علما، اساتید و مربیان وظیفه دارند در بحث تربیت به دنبال تربیت توحیدی  باشند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با اشاره به اینکه این بیانیه برای آحاد مردم و دستگاه‌ها بیان شده است گفت: همه مسئولان، ادارات، نهادهای انقلابی  و آحاد مردم جامعه می توانند یک رسالت و نقشی را برای این بیانیه تعریف کنند  و در راه عملیاتی شدنش تلاش نمانید.

ارسال نظرات