خبرهای داغ:
بخشدار شهرستان هوراند در گفتگو با «بسیج»:

بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد کشور است

پوراسمعیل گفت: رهبر فرزانه انقلاب در جمع بسیجیان با اشاره بر نقش و کارکرد بسیج در عرصه های مختلف، آن را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد کشور دانستند.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۴۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

روح الله پوراسمعیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: شجره طیبه بسیج یک نهاد انقلابی برآمده از اندیشه متعالی امام خمینی(ره) و برخاسته از درون ملت است.

وی اضافه کرد: بسیج در هرمقطعی از چهل سال گذشته انقلاب، با رویکرد استراتژیک و کارکرد راهبردی، در صحنه های مختلف اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی حضوری فعال و موثر داشته و ان شاءالله در گام دوم انقلاب نیز با افقی بلندتر نقش آفرینی خواهد کرد.

بخشدار شهرستان هوراند اظهارداشت: فرهنگ و تفکر بسیجی ریشه در مبانی عمیق معرفتی دین مبین اسلام و مذهب تشیع دارد که با مفاهیم ارزشمندی چون ایثار و فداکاری، دفاع از حق و مقابله با باطل، و یاری کردن مظلوم و مستضعف، نمود پیدا کرده و نمونه آن در دوران دفاع مقدس به همه ملت و دولت های جهان اثبات شد.

پوراسمعیل ادامه داد: چنانچه رهبر فرزانه انقلاب در جمع بسیجیان با اشاره بر نقش و کارکرد بسیج در عرصه های مختلف، آن را مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد کشور دانستند و افزودند توانایی های بسیج کارگشا و گره گشا بوده و روحیه جهادی و انقلابی راه حل برون رفت کشور از مشکلات و گردنه های مختلف است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها