حجه الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت عدالت گستر حضرت مهدی (عج) است بنا به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) جمعی از مردم مشرق زمین قیام و زمینه را برای حکومت حضرت مهدی مهیا می کنند گرچه دشمنی های فراوانی پیش روی آنان هست .
کد خبر: ۹۱۸۸۹۳۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی و آغاز ولایت و امامت حضرت ولی عصر(عج) گفت:با آمدن حضرت همه ناراحتی ها تمام خواهد شد لذا انسان مومن باید در زمان غیبت ثابت قدم باشد و ایشان را فراموش نکند که در این حالت خداوند اجر هزار شهید را به او عطا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت عدالت گستر حضرت مهدی (عج) است بنا به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) جمعی از مردم مشرق زمین قیام و زمینه را برای حکومت حضرت مهدی مهیا می کنند گرچه دشمنی های فراوانی پیش روی آنان هست . 

امام جمعه کوهبنان با استناد به روایات افزود:  مردی از  قم حرکت می کند و مردم را دعوت به حق می کند همراه او جمعیتی حرکت می کنند که مثل پاره های آهن محکم هستند لغزش ها و امتحانات آنان را از صحنه خارج نمی کند و از جنگیدن خسته نمی شوند و ترس و وحشتی ندارند چون به خدای بزرگ توکل دارند.

وی ادامه داد: جا دارد از حضور گسترده تمامی اقشار شهرستان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقدیر شود.

خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد: یک شنبه آینده آغاز هفته وحدت است در حالی ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص)و میلاد امام صادق(ع) را در پیش داریم وحدت پیام اولیه اسلام و نیاز اصلی جامعه بشری است هر جا مسلمانان ضربه خوردند بواسطه اختلاف ها بوده است که دشمنان بیشترین بهره ها را بردند.

وی تصریح نمود: باید به نظرات و عقاید مختلف احترام بگذاریم ولی از اختلاف پرهیز نماییم چون وحدت نیاز همیشگی است از موفقیت های جمهوری اسلامی برقراری وحدت در بین اقوام مختلف است احزاب در تمام کشورها وجود دارد اما نباید وجود احزاب باعث اختلاف ها و نزاع ها شود .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: دهم ربیع الاول سالروز ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) است این بانوی بزرگوار خواستگاران فراوان و ثروت زیادی داشت اما شخصیتی همانند پیامبر را انتخاب کرد و با تمام وجود به ایشان خدمت نمود چون‌حضرت را به خوبی درک کرد لذا این ازدواج بسیار با برکت بود و خداوند به آنان کوثر را عنایت نمود.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) تصریح نمود: بایستی ازدواج به موقع و فرزند آوری مد نظر باشد خانواده ها از سخت گیری ها در موضوع ازدواج پرهیز کنند باید زمینه محبت و عشق با ازدواج تحقق پیدا کند و تشکل خانواده بوجود آید تا جامعه از آسیب ها مصون و محفوظ باشد از جمله حقوق فرزندان بر والدین کمک‌به ازدواج به موقع فرزندان است .

امام جمعه کوهبنان گفت: اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجام را شاهدیم در حالی که ایران اسلامی تمام تعهدات خود را در جریان برجام اجرایی نمود ولی آمریکایی ها و اروپایی ها به تعهدات خود پایبند نماندند و امروز هم از پیشرفت ما عصبانی هستند .

وی تاکید نمود: سفارش مقام معظم رهبری  (مد ظله العالی ) به مسئولین و مردم است که توجه ویژه به داخل داشته باشند و دل ها از آمریکایی ها کنده شود چون آنان به تعهدات خود وفادار نیستند در سال رونق تولید کارهای خوبی شده اما رضایت بخش نیست در حالی که جوانانی فعال ، متعهد و پرکار داریم دولت و مجلس باید از تولید کنندگان و کارگران حمایت و دست اجانب را قطع کنند.

خطیب جمعه کوهبنان بیان داشت: در ۱۴ ربیع الاول مرگ یزد و عمر بن سعد را داریم کسانی که بیشترین جنایت را به اسلام و انسانیت داشتند زندگی آنان عبرت برای تمام کسانی است که برای دنیا حق را زیر پا نگذارند .

وی ادامه داد: جا دارد از فرماندهی انتظامی استان کرمان و شهرستان کوهبنان تقدیر شود که در راستای امنیت و آرامش مردم گام های موثری برمی دارند.۶

ارسال نظرات