امام جمعه ایلام گفت: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۲۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقه ای که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است، به تعبیر رهبر انقلاب دشمن ما گرگ صفت است، اما ضعیف تر و وحشی تر از گذشته، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را در جهان و منطقه به چالش کشیده است.

 

کریمی تبار افزود: رژیمی که صددرصد از نظر اقتصادی، اجتماعی و... وابسته به آمریکا بود ملت ایران آن را ساقط کرد، با مقاومت ملت ایران چهره واقعی آمریکا در جهان نمایان‌تر شده است.

 

امام جمعه ایلام گفت: حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی در منطقه و این کشور است، مذاکره ایران با آمریکا فایده ای برای ما ندارد، اما برای آمریکا فواید بسیاری دارد و می‌خواهند بگویند جمهوری اسلامی در برابر ما تسلیم شده و برای برداشتن تحریم‌ها دست به دامن ما شده است.

 

وی تصریح کرد: مکرون رئیس جمهور فرانسه ضد جمهوری اسلامی است به‌طوری که هم اکنون پناهگاه منافقین و دشمنان ایران شده است و از آنان حمایت خواهد کرد.

 

کریمی تبار یادآور شد: مذاکره دشمن با ایران در بحث تکنولوژی هسته‌ای و ... نیست بلکه آنان می‌خواهند دست از انقلاب و اسلاممان برداریم و صدها هزار شهیدی که در این مسیر تقدیم نظام شده دست بر روی خون آنان بکشیم، که ملت ایران حاضر به این کار نیستند.

 

امام جمعه ایلام در پایان گفت پیروی از دستورات نائب امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر رونق تولیدات داخلی و حل مشکلات اقتصادی را در راس برنامه‌های خود قرار دهیم، انتظار می‌رود به‌جای نگاه به دست دشمن برای بکارگیری استعدادهای درخشان در کشور تلاش شود.

 

ارسال نظرات