خبرهای داغ:
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی:

ایده‌های نو و مبتنی بر دانش حمایت می‌شوند

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: ایده‌های نو و مبتنی بر دانش در جهت ایجاد و توسعه کسب و کارهای دانش بنیان، هسته‌ها و شرکت‌های فناور نوپا حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۱۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

 

علی‌محمد نیکبخت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: معیارهای پذیرش در این مرکز شامل ایده‌هایی مبتنی بر نوآوری و فناوری با رویکرد اقتصادی، برنامه کاری مناسب و متناسب با موضوع فعالیت و تیم کاری مناسب است.

وی با اشاره به اهداف مراکز رشد نیز اظهار داشت: ایجاد فضای لازم جهت رشد و گسترش واحدهای فناور و کمک به این واحدها در راستای تولید و توسعه محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا از اهداف این مراکز است.

وی تاکید کرد: ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت کارآفرینان، دانش آموختگان دانشگاهی و فناوران، ایجاد زمینه‌های لازم برای تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی و کمک به رونق اقتصادی محلی مبنی بر فناوری از دیگر اهداف مهم مراکز رشد است.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: تعداد شرکت‌های فناور فعال در پارک علم و فناوری این استان در سایه توجه مسئولان به ٩٢ شرکت رسیده است.

نیکبخت اضافه کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات