خبرهای داغ:
امام جمعه همدان گفت: در زمان غیبت، مدیریت جامعه بر عهده ولی‌فقیه است و آنچه جمهوری اسلامی ایران را تاکنون نگاه داشته است، ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۰۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

آنچه جمهوری اسلامی ایران را تاکنون نگاه داشته ولایت فقیه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز جمعه در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: امروز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ولی‌فقیه نظام اسلامی را به خوبی حفظ کرده است.

وی تاکید کرد: در زمان غیبت، مدیریت جامعه بر عهده ولی‌فقیه است و آنچه جمهوری اسلامی ایران را تاکنون نگاه داشته است، ولایت فقیه است.

امام جمعه همدان افزود: اگر تاکنون نظام و اسلامیت آن باقی مانده است به دلیل مراجع و ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸، ولی فقیه در مقابل فتنه‌گران ایستادگی و از رأی مردم محافظت کردند، خاطرنشان کرد: ولی فقیه جمهوریت نظام را محافظت می‌کنند و امروز هم دیدیم وقتی افرادی خواستند دولت را به حاشیه ببرند، ولی فقیه در مقابل آنان ایستادگی کردند.

شعبانی موثقی اظهار داشت: ایران در امور داخلی کشورهای عراق و لبنان دخالت نمی‌کند و ادعای برخی در این زمینه کذب است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به این موضوع معتقد است که مردم کشورهای عراق و لبنان باید خودشان امور خود را حل کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آسایش زندگی باید به سراغ قرآن رفت، عنوان کرد: باید پذیرفت که در حق قرآن کریم اجحاف کرده‌ایم به طوری که دردهای جامعه را دیدیم ولی به سراغ درمانگر آن که قرآن است نرفته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان بیان کرد: این جشنواره می‌تواند برای رونق گردشگری این استان موثر باشد.

شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه مسائل تربیتی باید در تئاتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: در جریان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان باید به شئونات دینی توجه شود که دست‌اندرکاران به این مسائل توجه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات