مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: خانواده معظم شهدا بهترین الگو برای جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۸۸۹۰۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در آیین سالگرد شهید مهدی مردانی، اظهار کرد: صیانت از انقلاب اسلامی فقط با نثارجان صورت می‌گیرد؛ شهدا با تقدیم جان خویش از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کرده و مردانه پای انقلاب و اسلام می‌ایستند.

وی خاطرنشان کرد: ما در انقلاب جوان‌هایی را از دست داده‌ایم که هر کدام به تنهایی یک لشکر بودند و اکنون نهال انقلاب با خون این کبوتران به درخت تنومندی تبدیل شده است.

رستمی گفت: انقلاب اسلامی مدیون ثمره خون پاک هزاران شهید این مرز و بوم است که اکنون وجود خانواده های این شهدا الگویی برای جامعه هست، جوانان برومند ما با بصیرت در برابر تهدیدات و ترفندهای دشمنان ایستاده اند و با صلابت کامل با فتنه ها مقابله می کنند و اجازه نمی دهند که دشمنان گوشه چشمی به این میهن نظر بیفکنند.

این مسئول گفت: صبر و بردباری در فراق فرزندی که در راه اسلام داده شده، کمتر از پاداش شهید نیست و خوشا به حال کسانی که با روی سفید در پیشگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) حاضر می شوند.

وی در پایان با اشاره به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی، افزود: ما شهید ندادیم که الان زیر بار ظلم و استبداد برویم و اگر با قاطعیت تمام سینه سپر کرده ایم و در برابر استکبار قد علم کرده ایم به وابسته این جوانان رشید و صبر و پایداری مادران شهید است.

انتهای پیام

ارسال نظرات