خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه با اشاره به آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی کشورمان گفت: اجرای کامل تعهدات برجامی از سوی کشورمان، مستلزم پاینبدی طرف‌های اروپایی و غربی به تعهدات موجود در این معاهده است.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۹۷
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اجرای گام های جدید در کاهش برخی تعهدات برجامی پاسخی عملی به بدعهدی و کوتاهی کشورهای غربی در قبال کشورمان است.

وی ادامه داد: با وجود اجرای گام چهارم کاهش تعهدات، در صورت عمل صادقانه و کامل طرف های غربی به تعهدات خود، قابل بازگشت خواهد بود.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: با وجود تحریم ها و تهدیدها، با لطف اللهی، ایستادگی مردم و هدایت های رهبری، نقشه های نظام سلطه برای ضربه زدن به میهن و نظام اسلامی نقش برآب خواهد شد.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: پیروزی امت اسلامی بر توظئه های دشمنان قسم خورده اسلام فقط با اتحاد و همدلی آحاد کشورهای اسلامی ممکن خواهد بود.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: با توجه به توطئه های تفرقه افکنانه صهیونیسم و استکبار جهانی در منطقه از جمله در کشورهای عراق و لبنان، وجود وحدت و پرهیز از تفرقه افکنی های ایادی داخلی آنان در منطقه ضروری و حیاتی است.

وی با اشاره به فعالیت های زودهنگام برخی نامزدهای انتخابات مجلس نیز گفت: کسانی که مدیریت و توانایی قبول مسئولیت در قبال مردم را ندارند، وارد کارزار انتخاباتی نشده و احساس مسئولیت انتخاباتی نداشته باشند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: آحاد مردم نیز باید در عرصه اننتخابات، افرادی را انتخاب کنند که شایستگی، تعهد و توان کافی را برای پاسخگویی به مشکلات و مطلابات مردم را داشته باشند.

وی با اشاره به وقوع زلزله امروز آذربایجان شرقی اضافه کرد: این حادثه تلخ موجب جان باختن و مصدوم شدن ده ها نفر از هموطنان مان شد، و مسئولان نیز باید اقدمات لازم را برای امدادرسانی و کاهش آلام حادثه دیدگان انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها