مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

فریاد مرگ بر آمریکا را انقلاب اسلامی نهادینه کرد

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را از اوج اقتدار به پایین کشید و با خاک یکسان کرد و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را عملی نشان دادیم، گفت: فریاد مرگ بر آمریکا را انقلاب اسلامی نهادینه کرد و مرور تاریخی این روز‌ها به ما درس می‌دهد که متأسفانه گاهی اوقات در این زمینه غفلت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۹۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسینعلی یوسفعلیزاده، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در جمع مردم روستای مزده از توابع شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: هر روز می‌تواند روز ۱۳ آبان باشد به شرطی که آرمان‌های انقلاب و استکبارستیزی را فراموش نکنیم و آرمان‌های انقلاب را به‌پیش ببریم.

وی با بیان اینکه هنوز یک سال از انقلاب و از دست رفتن نوکر آمریکایی‌ها نگذشته بود که آمریکایی‌ها به نبال این بودند تا نوکر دیگری را برای خود به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: مرکز این تلاش‌ها در سفارت‌خانه آمریکا در تهران بود و گروهی از کارکشته‌ترین مأموران اطلاعاتی آمریکا در این سفارت‌خانه جمع شده و مشغول فتنه‌انگیزی بودند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه امام (ره) باقدرت داشتند مسیر انقلاب را هموار می‌کردند و منافع آمریکا در کشور ما به خطر افتاده یا از بین رفته بود، تصریح کرد: لانه جاسوسی آمریکا در تهران یک مرکز جدی بود برای اینکه انقلاب نوپای ایران را از مسیر خود منحرف کند و مبارزات بی‌امان چندین ساله با رژیم پهلوی را از درجه اعتبار ساقط کند.

وی ادامه داد: جمعی از فرزندان انقلابی تحت عنوان دانشجویان پیرو امام (ره) با برنامه‌ریزی و انسجام به سفارتخانه و مرکز جاسوسی آمریکا یورش آوردند و علیرغم مخالفت شدید دولت وقت آن را اشغال کردند و مزدوران در این لانه جاسوسی فرصت کردند حجم زیادی از این اسناد را از بین بردند.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به اینکه سفارتخانه آمریکا، مرکز اطلاعات سری استکبار جهانی بود که اطلاعات وسیعی را از افراد نفوذی در ایران را نشان می‌داد، اذعان کرد: دانشجویان این اطلاعات خرد شده را بازآفرینی کردند و چندین ده کتاب ماحصل این تلاش بود و یکی از گلایه‌های مقام معظم رهبری این بود که چرا این کتاب‌ها را به دانشجویان معرفی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و نظام سلطه بر آمریکا ماهیت دشمنی با ایران دارد و منافع آن با حضور نیرو‌های انقلابی و متدین یکجا جمع نمی‌شود، عنوان کرد: آمریکا به دنبال نیرو‌های مزدور، خائن، ترسو و نفوذی، افراد فرصت‌طلب، شهوت‌ران است و با افراد انقلابی و متدین نمی‌تواند کار کند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی همچنین در ادامه تشریح کرد: تحریم‌ها و عربده‌کشی‌های آمریکا بعد از ۱۳ آبان شروع شد و بازرگان رئیس دولت موقت که لیبرال مسلک بود از اشغال سفارتخانه آمریکا ابراز ناراحتی کرد و زمانی که دیدند که امام اقدام دانشجویان را تأیید کردند استعفا داد.

وی با تأکید بر اینکه بعد از تسخیر لانه جاسوسی بسیاری از نیرو‌های انقلابی نگران بودند که چه اتفاقی می‌افتد، بیان کرد: حضرت امام (ره) بعد از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این جملات مانند یک ابر رحمتی بود که در کشور بارید و قلب و جان مؤمنان را آرام کرد و خط و راه را نشان داد.

سردار یوسفعلیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را از اوج اقتدار به پایین کشید و با خاک یکسان کرد و اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را عملی نشان دادیم، تأکید کرد: فریاد مرگ بر آمریکا را انقلاب اسلامی نهادینه کرد و مرور تاریخی این روز‌ها به ما درس می‌دهد که متأسفانه گاهی اوقات در این زمینه غفلت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه نسل دوم، سوم و چهارم گاهی اوقات متوجه نیستند که آمریکا کیست، ابراز کرد: آیا جامعه ما حقیقتاً آمریکای جنایت‌کار را می‌شناسد و از جنایت‌های آمریکا در حق ایران و بشریت اطلاع دارد؟ برخی که آمریکا را بزک می‌کنند و حل مشکلات کشور را به آمریکا ربط می‌دهند آدم‌های خائنی هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه گفته می‌شود که باید با آمریکا تعامل کنیم نه تقابل حرف بازرگان است و ما هیچ تعاملی با آمریکای جنایت نداریم و افرادی که امروز در کشور حرف از تعامل می‌زنند باید بدانند با چه هدفی به دنبال تعامل هستند، افزود: مبارزه با آمریکا ادامه دارد و برخی از افراد ترسو و نفوذی دشمن در لابه‌لای مسئولان وجود دارد و این افراد به دست ملت از صحنه دور خواهند شد.

وی با بیان اینکه این مملکت بر پایه خون شهیدان و آرمان سیدالشهدا اداره می‌شود، اظهار کرد: روز ملی استکبارستیزی به ما این تکلیف را دیکته می‌کند که بازگشت از راه شهیدان و آرمان‌های امام و رهبری ممنوع است و باید جهادی در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب تلاش کرد.

یوسفعلیزاده در پایان با تأکید بر اینکه ۴۱ سال است که ما با آمریکا درگیر هستیم و اگر می‌توانستند یک دقیقه هم به ما امان نمی‌دادند و، چون آمریکا موفق نشده که براندازد پس شکست‌خورده است، خاطرنشان کرد: باید همچنان همانند گذشته استکبارستیز باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها