فرمانده سپاه خلیل آباد بیان کرد: بر اساس گفته کارشناسان، دولت آمریکا در گذشته ۵۰ درصد اقتصاد جهان را داشته و امروز نیز به ۱۵ درصد رسیده و این نشان از افول آمریکا در زمینه اقتصادی است و در زمینه های دیگر نیز این افول وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۸۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
فرمانده سپاه خلیل آباد گفت: عملکرد خصمانه دولت آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبود بلکه از سال 32 که کودتا در این کشور به راه انداختند وجود داشت و تا به امروز نیز هنوز برای براندازی این نظام ادامه دارد و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

ابوالفضل فتوحی،  در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص استکبار ستیزی اظهار داشت: دقیقاً چهل سال قبل در ۱۳ آبان ۵۸ اتفاقی توسط دانشجویان انقلابی پیرو خط امام (ره) رقم خورد که اهمیت آن به اندازه ای بود که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: کارکرد دولت آمریکا نیز از دلایل این اقدام بود و اگر سفارتخانه آمریکا همانند سفارت‌خانه های سایر کشورها کارهای قانونی خود را انجام می دادند مطمئناً دانشجویان پیرو خط امام (ره) دست به این اقدام نمی زدند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه زمانی که لانه جاسوسی آمریکا در ایران تسخیر شد دنیا فهمید که آن‌ها زیر سایه سفارت‌خانه چه اهداف شومی را علیه یک نظام نو پا دنبال می کنند و برای براندازی و به انزوا کشاندن این نظام و حکومت اسلامی چه برنامه ریزی هایی دارند، تصریح کرد: عملکرد خصمانه دولت آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران نبود بلکه از سال ۳۲ که کودتا در این کشور به راه انداختند وجود داشت و تا به امروز نیز هنوز برای براندازی این نظام ادامه دارد و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: اگر در ابتدای انقلاب و قبل از تسخیر لانه جاسوسی پشت پرده فعالیت داشتند ولی بعد از آن با هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و کشتی های جمهوری اسلامی و به راه انداختن انواع تهدیدها و تحریم ها به دنبال از سر راه برداشتن این انقلاب بودند و چهل سال است که نتوانسته اند و نخواهند توانست که به اهداف شوم خود برسند

فتوحی با بیان اینکه حماقت های دشمنان نیز از دیگر دلایلی بود که لانه جاسوسی تسخیر شد، اذعان کرد: دانشجویان نیز زمانی که از اقدام آمریکا در جاسوسی پی بردند این اقدام انقلابی را انجام دادند و توانستند تلاش ظاهری دولت آمریکا را در همان نقطه خفه کردند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا نه تنها با کشور ما بلکه با ۹۰ درصد از کشورها این بدعهدی را داشته است و رئیس جمهور آمریکا نیز چندین تعهدنامه بین المللی را نقض کرده که برجام یکی از آن ها است، عنوان کرد: در کنار این، فعالیت های ضد ایرانی و ضد انقلابی داخلی ها را داریم که آمریکا و استکبار و کشورهای عربی که با ما خصومت دارند از آن پشتیبانی می کنند.

فرمانده سپاه خلیل آباد در پایان با اشاره به اینکه نشانه‌های افول آمریکا نمایان است، تشریح کرد: بر اساس گفته کارشناسان، دولت آمریکا در گذشته ۵۰ درصد اقتصاد جهان را داشته و امروز نیز به ۱۵ درصد رسیده و این نشان از افول آمریکا در زمینه اقتصادی است و در زمینه های دیگر نیز این افول وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها