مسؤول دار القران بسیج سپاه امام رضا (ع) از شرکت ۶ هزار مربی قرآن بسیجی در سطح خراسان رضوی در طرح «صراط» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۸۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
حمید شریعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ از شرکت ۱۳۰ مربی دارالقران نواحی بسیج استان در طرح قرآنی صراط خبر داد و گفت:  در رابطه با اجرای طرح صراط در خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۳۰ نفر از اساتید و مربیان دارالقران نواحی بسیج استان در  طرح قرآنی صراط شرکت دارند.

 مسؤول دار القران بسیج سپاه امام رضا (ع) افزود:  بیان کرد: در این دوره برای اساتید و مربیان دارالقران چهار جلسه آموزشی برگزار می‌شود که اصلی‌ترین موضوع در این دوره توجیه طرح صراط برای شرکت کنندگان این دوره است.

وی اظهار کرد: طبق این طرح محتوای آموزش روخوانی، روانخوانی حفظ مفاهیم جز سی قرآن کریم در سال اول آغاز و شرح مفاهیم این سوره‌ها با فراز‌های از نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه بیان می‌شود.

مسؤول دار القران بسیج سپاه امام رضا (ع) اضافه کرد: حدود ۶ هزار کتاب طرح صراط را که برای افراد زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال طراحی شده، میان سرگروه‌های حلقه‌های صالحین قرآنی توزیع شده و این محتوا را در گروه صالحین یا پایگاه بسیجشان کار می‌کند.

وی اظهار کرد: ما در استان ۶ هزار مربی قرآن بسیجی داریم که در  طرح صراط حضور خواهند داشت.

شریعتی با بیان اینکه طرح صراط پنج ساله است، گفت: پیش بینی اینکه چه تعداد پایان این طرح حافظ قرآن در استان می‌شوند کار آسانی نیست. امیدواریم خراسان رضوی اثرگذاری ویژه‌ای در سطح کشور داشته باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها