خبرهای داغ:
آشوب های اخیر در منطقه که گرداننده های پشت پرده آن جبهه غربی ،عبری و عربی که در رأس آن آمریکایی ها هستند با هدف فتنه گری در وسعت جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی می باشد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۸۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، هدف اصلی آشوب‌های اخیر در عراق و لبنان چیست؟
آشوب‌های اخیر در منطقه که گرداننده‌های پشت پرده آن جبهه غربی، عبری و عربی که در رأس آن آمریکایی‌ها هستند با هدف فتنه گری در وسعت جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی می‌باشد.
زبونی رژیم صهیونیستی و شکست‌های پی در پی آن در مقابل حزب الله لبنان که آنرا تهدیدی جدی برای خود می‌داند و از طرفی شکست آمریکا در منطقه با وجود زاده شدن داعش که سناریوی جدیدی از جانب آن‌ها برای از بین بردن جبهه مقاومت و نهایتا جمهوری اسلامی بود فتنه جدیدی را در منطقه تعریف نموده است فتنه‌ای که با تعریف تئوری القای مبارزه با فساد سیستماتیک و ناکارآمدی مسئولان در محور مقاومت شروع و در نهایت به جمهوری اسلامی ختم شود.
سناریویی که در واقع دو هدف رادنبال میکند:
اولا اجرای نظریه برژنسکی «قطع بازوان مقاومت» با هدف از بین بردن جبهه مقاومت جهت تضعیف جمهوری اسلامی و ثانیا با شکست خوردن القای فساد سیستماتیک برای مردم ایران در سال گذشته، امیدوار باشند که مردم ایران با تحت تاثیر قرار گرفتن از آشوب‌های عراق و لبنان که با شعار فساد و ناکارآمدی مسئولان همراه بود، بتوانند در آستانه انتخابات مجلس آن‌ها را با همین شعار به خیابان‌ها کشانده و فتنه مد نظر خود را پیاده نمایند.
اکنون البته هوشیاری سید حسن نصرالله و عادل عبدالمهدی باعث خنثی شدن جنگ داخلی و کودتای سیاسی در عراق و لبنان شده است. از طرفی درایت رهبر معظم انقلاب و اشاره ایشان در سال ۹۷ که «آمریکایی‌ها قصد فریب دارند ممکن است برای سال ۹۷ جنجال کنند، اما برای سال ۹۸ نقشه بکشند» و اشارات دیگر ایشان باعث آمادگی جبهه خودی شده و نقشه آن‌ها را نقش بر آب نموده است.
* کارشناس مسائل سیاسی سپاه شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها