خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی ضمن بازدید از مناطق زلزله زده میانه و گفتگو با مردم این مناطق، از بسیج تمام امکانات حضور فرمانده سپاه عاشورا در مناطق زلزله‌زده میانه سپاه برای امدادرسانی به مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۶۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده میانه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم در این بازدید خطاب به مردم مناطق زلزله زده میانه، اظهارداشت: مردم نگران نباشند در حال حاضر همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و بهداشتی در منطقه حضور دارند.

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده میانه بازدید کرد

وی که از ساعات اولیه وقوع زلزله در میانه حضور یافته، با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: به محض وقوع زلزله با توجه به اینکه رزمایش بسیج در منطقه میانه در حال برگزاری بود بلافاصله بسیجیان به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند و مردم روستاهایی که زیر آوار مانده بودند را نجات دادند.

سردار خرّم افزود: دو دستگاه ماشین سنگین هم اکنون توسط سپاه به منطقه زلزله زده گسیل شده است

فرمانده سپاه عاشورا درباره ضرورت امداد رسانی فوری و سریع به زلزله زدگان بیان کرد: سپاه عاشورا چادر، پتو، لوازم گرمایشی به منطقه زلزله زده گسیل خواهد کرد و در آواربرداری و ساخت مسکن برای حادثه دیدگان در کنار مردم خواهد بود.

سردار خرم تاکید کرد: ما به عنوان فرزندان ملت هر اقدامی که به کاهش درد و آلام مردم زلزله زده کمک کند در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات