جشن آغاز امامت حضرت مهدی(عج) با حضور پر شکوه مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۸۱۱
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
جشن بزرگ آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و بیعت با قائم آل محمد (ص) با پیاده روی خانواده ها از امامزاده عبدالله (ع) به سمت مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.
شرکت کنندگان در این همایش ابتدا زیارت آل یاسین را در حرم امامزاده عبدالله (ع) قرائت و پس از آن این مسیر تا مصلی امام خمینی(ره) یاسوج را پیاده طی کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در جمع شرکت کنندگان این همایش در مصلی یاسوج گفت: همه دنیا باید خود را برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنند.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه واقعه عاشورا و کربلا تکرار شدنی نیست افزود: حادثه عاشورا و کربلا تا امام عصر(عج) و قیامت پا برجا است.
وی به نقش مدیریت امام حسن عسکری (ع) برای آغاز عصر غیبت اشاره کرد و گفت: ایشان برای ورود و آمادگی شیعه به دوران غیبت صغری و برای این که مردم در دوران غیبت دچار حیرت و بحران نشوند، اقدامات بسیاری را انجام دادند.
آیت اله ملک حسینی اضافه کرد: یکی از این اقدامات امام برای زمینه‌سازی دوران غیبت، جمع‌آوری روایاتی بود که از زبان اهل بیت (ع) درباره دوران غیبت و ظهور بیان شده بود.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: انتظار شرایط خود را دارد و ظهور نیز شرایط خاصی را می‌طلبد و اگر علت غیبت را بتوانیم کنار بزنیم، ظهور اتفاق خواهد افتاد.
وی اضافه کرد: با شهادت امام حسن عسگری‌(ع) و زمینه سازی های ایشان و امام هادی(ع) امامت حضرت ولی عصر(عج) آغاز شد.
ارسال نظرات