مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: دینداری و دین یاری مشخصه شیعه واقعی است و باید همه به این مهم توجه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۹۴
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سید رضا مرتضوی در گردهمایی بسیجیان و نشست بصیرتی و گرامیداشت آغاز امامت امام مهدی (عج) در زینبیه روستای قلعه نوخالصه بخش مرکزی شهرستان شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه ربیع الاول و آغاز امامت ولیعصر (عج) با بیان اینکه دینداری کافی نیست و باید دین یار بود اظهار کرد: دین داری را همه ما تلاش می‌کنیم که داشته باشیم، اما این کافی نیست و باید دین یار هم بود چرا که دین خدا نیاز به یاری دارد همانطور که امام حسین (ع) در روز عاشورا فرمودند: «هل من ناصرا ینصرنی».
وی با بیان اینکه شهدا دین یار بودند افزود: ما با تاسی تا شهدا باید دین خدا را یاری کنیم حتی با جان خودمان که شهدا اینچنین کردند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه گفت: آنچه در طول این چهل سال انقلاب ما را پیروز کرده فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی بوده است و باید این فرهنگ را روز به روز در جامعه گسترش دهیم چرا که دشمنان تلاش دارند این فرهنگ را کمرنگ کنند تا به اهداف شوم خود برسند.
در این نشست که به همت پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان برگزار شد با اهدا چفیه از تعدادی از بسیجیان تجلیل شد.
دینداری و دین یاری مشخصه شیعه واقعی
ارسال نظرات
پر بیننده ها