خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با تلاش خود مسیر پیشرفت کشور را هموار کرده و کشور را به مرکزی مهم در سطح جهان تبدیل کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۸۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

امروز جوانان با تلاش خود کشور را به مرکزی مهم در سطح جهان تبدیل کرده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در  نشست تخصصی کارگروه اشتغال هیئت اندیشه‌ورز جوان اظهار داشت: امروز جوانان ایران اسلامی با تلاش خود مسیر پیشرفت کشور را هموار کرده و کشور را به مرکزی مهم در سطح جهان تبدیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اعضای هیئت اندیشه‌ورز جوان با ارائه‌ نظرات خود می‌توانند ما را در اجرای خدمت بهتر یاری کنند.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر تشکیل کانون نخبگان شهرستان ادامه داد: از هیئت اندیشه‌ورز می‌خواهیم در جلسات بعد حداقل۳۰ درصد اعضا را دختران نخبه تشکیل داده باشند.

وی اظهار کرد: شنیدن صحبت جوانان برای من لذت‌بخش است و همین قدر که این نسل این حجم از مطالبه‌گری را دارا هستند نشان از این دارد که نسل جوان امروز به فکر پیشرفت است.

درویشی عنوان کرد:از این هیئت می‌خواهیم با تفکرات نوین شور و نشاط را در جامعه تزریق کند چراکه اسدآباد امروز بیش از هر چیز به شور و نشاط نیاز دارد.

وی ابراز داشت: دنیای امروز یک دنیای مدرن است و کشور ما نیز به اندازه خود از این عصر سهم دارد اما برخی کشورها راضی به این نقش آفرینی ایران اسلامی نیستند.

فرماندار اسدآباد همچنین گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات نباید اجازه داد حواشی این مهم لطمه‌ای به اجرای وظایف بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات