مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: صلابت و اقتدار کنونی ایران در منطقه مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۴۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ۸۰ درصد گردان‌ها در زمان دفاع مقدس را دانش‌آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دادند که در کنار آنها پیشکسوتان هم حضور داشتند.

 وی افزود: ما  دیروز یک رسالت داشته و امروز یک وظیفه دیگر داریم دیروز میدان جنگ سخت بود و امروز عرصه جنگ نرم است.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در زمان جنگ اگر یک بسیجی از این استان به جنوب می‌رفت حداقل چهار روز را در راه معطل بوده و سختی می‌کشید.

 وی تصریح کرد: رزمندگان در آن دوران سوار ماشین‌های کولردار یا قطار نشده و به راحتی به منطقه جنگی حرکت نمی‌کردند، بلکه باید شهر به شهر رفته و ساعت‌ها در هر شهری با تغییر ماشین معطل مانده دوباره ساعت‌هایی را در خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌ماندند و پس از رسیدن به منطقه جنگی نیز ساعت‌ها در انتظار سازماندهی می‌ماندند.

 حجت‌الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: اقتضای امروز ما یک جنگ نرم نابرابر بوده که دشمنی حرفه‌ای در این ارتباط در برابر ایران قرار گرفته است، عربستان یک سپاه سایبری متشکل از افراد نخبه برای فعالیت در فضای مجازی دارد که با آخرین مدل امکانات در برابر جمهوری اسلامی و محور مقاومت می‌جنگند.

 وی گفت: دشمن اگر یک درصد احتمال پیروزی در جنگ را بدهد بی‌شک به ایران حمله می‌کند اگر شما به وضعیت آذربایجان‌غربی در دوران جنگ نگاه کنید در آن زمان باید در جاده‌های استان امنیت برقرار می‌شد تا امکان سفر به شهرستان‌های دیگر  فراهم می‌شد و اگر امنیت برقرار نمی‌شد مردم در دام عناصر ضدانقلاب می‌افتادند.

 مردم آذربایجان غربی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: شهدای منطقه ۱۴ شهید ارومیه گاهی زنده زنده در آب جوش انداخته یا با تبر سرشان از بدن جدا می‌شد، پاسدارهای ما را در جاده‌های استان یک زمانی اسیر کرده و در جلوی عروس و داماد قربانی می‌کردند انقلاب این اتفاقات و دوران‌های سخت را پشت سر گذرانده و به صلابت و اقتدار امروزی رسیده است.

 وی گفت: آنهایی که ادعا می کنند ابوبکر البغدادی را کشته‌اند مشخص نیست که کشته‌ا‌ند یا خیر، چرا که حتی یک عکس هم از جنازه این فرد نشان نداده‌اند، اوباما هم با کشتن بن‌لادن برای خود یک برگ برنده درست کرد در حالی که همین بن‌لادن دست نشانده خود آمریکا بود.

 حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: امروزه در افکار عمومی جهان این سؤال مطرح است که ابوبکر البغدادی از کجا آمد و با سلاح‌های ساخت آمریکا مردم بی‌گناه عراق و سوریه را به خاک و خون کشید و امروزه ترامپی که قرار است استیضاح شود از مرگ البغدادی یک علم درست کرده و تبلیغ می‌کند در حالی که خودشان این جانی را تربیت و وارد صحنه کردند.

 وی تصریح کرد:داعشی ها در سوریه بمب شیمیایی زده و آن را به گردن دولت سوریه می انداختند در حالی که بعدها مشخص شد این کار خود آمریکایی ها است حتی زمانی که حلبچه و شهرهای ایران در زمان جنگ هشت ساله بمباران شیمیایی شد تعداد زیادی خبرنگار در حلبچه بود و تصاویر را ثبت و ضبط می کردند اما آمریکایی ها اجازه انتشار آنها را ندادند اما در حمله صدام به کویت همه دنیا این جنگ را نشان داده و از صدام بدگویی می کردند.

 حجت الاسلام سرایی گفت: در جنگ ایران و عراق نیروهای صدام حسین اغلب آموزش دیده و افسران نظامی رده بالا بودند اما جوانان ایرانی بدون هیچ آموزشی راهی جبهه ها شده و چنان فرماندهی کردند که در تاریخ بی نظیر هستند.

 دشمنان از روحیه انقلابی جوانان ما می ترسند

 وی اظهار کرد: فرماندهان ایرانی همچون مهدی باکری، شهید همت و سردار کاظمی با نقشه‌های نظامی و با داشتن روحیه قوی مبارزه و ایستادگی، فرماندهان ارشد عراقی را به زانو درآورده و به گریه درآوردند و امروزه دشمنان از همین روحیه جوانان ایرانی می‌ترسند.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در دنیا تنها ایران می‌تواند پهباد آمریکایی را ساقط کند و عقبه ایران به عاشورا و اقتدا به امام حسین(ع) برمی‌گردد چون رهبر معظم انقلاب فرموده اند « صلح امام حسن(ع) هیچ‌گاه در این کشور تکرار نخواهد شد».

 وی افزود: دشمن در حال حاضر بر روی مسائل فرهنگی و اقتصادی دست گذاشته و ایران را تحریم اقتصادی کرده و بمباران تبلیغاتی علیه مردم ایران را انجام می‌دهند.

 حجت الاسلام سرایی اظهار کرد: امروزه نتانیاهو اذعان می‌کند که من به این باور رسیده‌ام به جای قلب جوانان فلسطینی قلب مادران آنها را نشانه باید گرفت تا چنین جوانانی را تربیت نکنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات