مسئول روابط عمومی سپاه اراک از اعزام 650 نفر به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۴۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به‌گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی سپاه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در اراک گفت: حضور در برنامه ارزشمند اردوی راهیان نور فرصت بی‌نظیری است و باید قدر آن را بدانیم و از این نعمت ارزشمند به خوبی صیانت کنیم.

وی افزود: اردوی راهیان نور ادامه همان لبیک‌گویی است و افراد، به خصوص نسل جدید و دانش آموزان اعزامی هم‌سن رزمندگانی هستند که به جبهه‌های نبرد رفته بود.

مسئول روابط عمومی سپاه اراک با بیان اینکه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انسان متحول می‌شود گفت: این زمین‌ها در مناطق عملیاتی انسان را به تفکر وا می‌دارد و بهترین مکانی است که می‌توانیم تفکر برای شهدایی که جان خود را برای دفاع از این سرزمین دادند، داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور صرفاً آشنایی با تاریخ هشت سال دفاع مقدس نیست افزود: شرکت در این اردو به‌منزله حضور در یک مجموعه ارزشمند مملو از معارف دینی و قرآنی و صبر و سیره شهدا است که باید قدر این فرصت استثنایی را بدانیم.

سرهنگ قادری در این خصوص تصریح کرد: اردوی راهیان نور بهترین ابزار برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید است و از این طریق می‌توانیم مهم‌ترین دستاوردهای نظام را به دانش آموزان معرفی کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه اراک در پایان خاطر نشان کرد: در اولین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور تعداد 650 نفر به این اردوها توسط ناحیه بسیج مقاومت اراک اعزام می شوند که عمدتا از نسل جوان و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان هستند.

 

 

 

ارسال نظرات