معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یاد و نام شهدای دانش آموز همواره در کشورمان زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۳۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار تقی نجمی در یادواره شهدای بسیج دانش‌آموزی حوزه 13 ام‌الکثوم ارومیه که در مکان سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور 300 نفر از دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه نیاز است یادواره‌های شهدا بیشتر برگزار شوند و همه وظیفه دارند تا از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران تجلیل کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم در کشورمان افرادی را به عنوان قهرمان معرفی کنیم، باید شهدا را معرفی کنیم، جمهوری اسلامی در همه سنین شهید تقدیم انقلاب کرده و شهدای دانش‌آموز نیز بخشی از شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که کلاس درس را رها کردند و برای دفاع از کشور به جبهه رفتند.

این مسوول با بیان اینکه امروزه دانش آموزان مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند، تاکید کرد: امروزه دانش آموزان باید با یادگیری علم و دانش برای ساختن کشورمان کمک کنند و از خون شهدای دانش آموز به خوبی پاسداری کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان با نقشه‌ها و توطئه‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و باید همه با بصیرت، انقلابی و متحد عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان ادامه داد: طی چهل سال گذشته دشمنان از هر راهی که توانسته‌اند به فکر ضربه به انقلاب بودند اما همیشه شکست خورده‌اند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات