خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم تدارک برنامه‌های اثرگذار برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۲۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌هایی با کیفیت و کمیت مناسب باید تدارک دیده شود، تا این فریضه الهی در جامعه نهادینه شود.

وی بر لزوم بررسی چگونگی نشر معروف‌ها در جامعه تاکید کرد و گام برداشتن در این زمینه را به معنای واقعی کلمه ضروری دانست و بر لزوم تدارک برنامه‌های اثرگذار و مستمر در ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

این مسوول بر لزوم گسترش امیدآفرینی و نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: این مهم از ضرورت‌های امروز جامعه می‌باشد، بنابراین فعالان رسانه‌ای و فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

فرمانده سپاه شهدای استان بر لزوم انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها در چهل سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و ادامه داد: در این صورت در جامعه نگرش مثبت و سازنده‌ای نسبت به آینده ایجاد می‌شود.

شهسواری با اشاره به اینکه رزمایش باشکوه الی‌بیت‌المقدس را با حضور گردان‌های کوثر و بیت‌المقدس در استان پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: این قبیل رویدادها در نشاط آفرینی، تقویت روحیه وحدت و همدلی در جامعه تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات