سرپرست ناحیه سپاه شهرستان بوشهر گفت: سپاه شهرستان بوشهر با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان بیش از ۵۶۰ دانش‌آموزخواهرمتوسطه دوم را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۲۲
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر: سرهنگ شهابی در جلسه هماهنگی اعزام کاروان های راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان که در دفتر فرماندهی برگزار شد گفت: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب دارای خیرات و برکات فراوانی برای نظام و انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی می‌تواند در آشنایی هر چه بیشتر آنها با ایثارگری ها و رویه معنوی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کمک کند.

شهابی با اشاره به دلایل دیگر اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان و انتقال روحیات شهدا به دانش آموزان از دیگر دلایل اعزام دانش آموزان به این مناطق است.

 سرپرست سپاه بوشهر اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان سفیران راهیان نور می‌توانند در بازگویی خاطرات مناطق عملیاتی به دیگران و تاثیرگذاری هر چه بهتر آن در جامعه کمک کنند.

شهابی درپایان گفت: سپاه شهرستان بوشهر با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان بیش از ۵۶۰ دانش‌آموزخواهرمتوسطه دوم را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهد کرد وما باید همچون سالهای گذشته این برنامه را بهترین شکل انجام دهیم.

 مسئول اردویی سپاه شهرستان بوشهر در ادامه جلسه گفت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی در آموزش و پرورش است و تاثیرگذاری آن نیزآنی است و این مهم از برکات این کار فرهنگی عظیم است .

وی تصریح کرد: راهیان نور نهال مبارکی است به دست ما بوده و اگر در این راه بتوانیم ارتباط معنوی و صمیمانه‌ای با دانش آموزان داشته باشیم می‌توانیم این فرهنگ را به نسل های بعد به خوبی انتقال دهیم .

سجاد ابراهیم زاده در ادامه در خصوص وظایف قسمت های مربوطه در اعزام راهیان نور نکاتی را بیا نمود و خاطر نشان شد: سپاه شهرستان بوشهر در دو مرحله دانش آموزان را به مناطق عملیاتی اعزام خواهد کرد و ما باید تمام تلاش خود را در جهت کیفیت اجرای این برنامه به کار ببندیم.

 وی در ادامه گفت دانش‌آموزان در تاریخ 27 الی 2 آذر و آبان ماه در دو مرحله ساعت ۷ صبح در گلزار شهدای شهر بوشهر اعزام خواهند شد و از مناطق عملیاتی هویزه،شلمچه، اروند کنار و ... دیدن خواهند کرد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات