فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ۱۱۶۲ کرج گفت: ۱۳ آبان نمادی است که هم استکبار ستیزی امت اسلامی را بیش از پیش جلوه داده است و هم اینکه این پرچم در نسل‌ها و عصرها بچرخد.
کد خبر: ۹۱۸۸۷۰۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ۱۱۶۲ شهید مصطفی خمینی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

یوم الله 13 آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت اسلامی است

وی گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی با هماهنگی آموزش پروش ناحیه ۳ آموزش پرورش در دبیرستان شهید محمد حسین فهمیده این مراسم را گرفته شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ۱۱۶۲ شهید مصطفی خمینی گفت : در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند. در این میان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند. صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷، دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

یوم الله 13 آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت اسلامی است

فرمانده حوزه بسبج دانش شهید مصطفی خمینی افزود: سیزده آبان یکی از روزهای درخشانی اسـت کـه بر تارک مقدس تاریخ انقلاب اسلامی نورافشانی میکند سیزده آبان بـه تنهایی بستر وقایع مهمی شد کـه هرکدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی اسـت، سیزده آبان روزی اسـت کـه دشمن با توسل بـه سیاست کهنه خود دانش آموزان و دانشجویان رابه خاک و خون کشید بـه این امید واهی کـه شاید بتواند آنان را از مسیر انقلابی خویش باز دارد.

یوم الله 13 آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت اسلامی است

وی در پایان افزود: در پایان این مراسم به ۱۰ نفر از این دانش آموزان در مسابقات مقاله نویسی و روزنامه دیواری برتر هدیه نفیس تعلق گرفت و از همه عزیزان با غذای گرم پذیرایی به عمل آمد.

یوم الله 13 آبان نماد استکبارستیزی و مقاومت اسلامی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها