نشست همفکری و تعاملی بسیج فرهنگیان و حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر شاهرود به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۶۰۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست همفکری و تعاملی بسیج فرهنگیان و حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر شاهرود به میزبانی حوزه ایمان برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار حمیدرضا گل محمدی مسئول بسیج فرهنگیان با تبریک هفته بسیج دانش آموزی بر تعامل و همکاری بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در راستای تحقق اهداف بسیج در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: امروز در جنگ نرم دشمن بر روی نسل نوجوان و جوان جامعه تمرکز کرده و باید در این راستا گام‌های موثری را در مقابله با تهدیدات نرم دشمنان بر داریم.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر انقلاب بر جوانان در این بیانیه بر ترویج و تحقق اهداف این بیانیه در قشر دانش آموز و فرهنگی تاکید کرد و بر حرکت در مسیر تحقق این اهداف تصریح کرد.
در این نشست در خصوص اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی و معرفتی و بصیرتی در مدارس با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تهدیدات نرم دشمنان بحث و تبادل نظر شد و بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت این دو نهاد تاکید گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها