خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و موزه‌آرایی و گسترش آن مغفول مانده است، از بی‌توجهی برخی از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نسبت به این قضیه گلایه کرد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۹۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید کوشکی جهرمی، مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده و موزه‌آرایی و گسترش آن مغفول مانده است، گفت: راه‌اندازی فازهای بعدی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مستلزم همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی با تصریح اینکه در جلسه‌های گذشته مصوباتی توسط شورای هماهنگی انجام شده و نتیجه‌ای در بر نداشته از این موضوع انتقاد كرد و گفت: فاز نخست مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در ۲۲ بهمن سال ۹۶ به بهره‌برداری رسیده است و فازهای بعدی آن که شامل موزه‌آرایی و گسترش فضای این مرکز بوده تاکنون به نتیجه نرسیده است.

کوشکی با ارائه گزارشی از فازبندی‌های انجام شده، فعالیت‌های انجام شده و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده پیرامون فضای محیطی موزه‌آرایی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مصوبات جلسه گذشته توفیقی تاکنون صورت نگرفته که مستلزم توجه ویژه استاندار فارس جهت تسریع مصوبات صورت گرفته است تا این مجموعه ارزشی از شرایط موجود بیرون آمده و جهت استفاده عموم قرار گیرد.

وی با گلایه از بی‌توجهی بعضی از مسئولان و دستگاه‌های اجرای استان نسبت به حوزه دفاع مقدس و به ویژه در خصوص همکاری برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: در گذشته مصوباتی در خصوص الحاقات و تملک مغازه‌ها و دیگر اماکن اطراف مرکز فرهنگی صورت گرفته که بی نتیجه مانده است که باید در این خصوص اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مسئول انجام شود.

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بخش دیگری از سخنانش خصوص فعالیت‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس در این اداره‌کل گفت: با همکاری تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای استان فعالیت‌های بسیارخوبی در راستای گرامیداشت این ایام صورت گرفت که مورد استقبال بسیاری از ایثارگران و خانواده‌های شهدا بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها