خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه شمال غرب شیراز خبر داد:
سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شعبه شمال غرب شیراز از اجتماع بزرگ عید بیعت به مناسبت آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۹۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، غلامحسین زارع سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)  شعبه شمال غرب شیراز از مراسمات و برنامه‌های بنیاد در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در شیراز خبر داد.

وی با بیان این که مهمترین برنامه بنیاد در این روز، اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت است گفت: دو  سالی است به همت جوانان مهدی یاور، در شیراز نیز مراسم اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت با امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور برگزار میگردد.

زارع افزود: امسال هم با برنامه ریزی و همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ، معاونت فرهنگی شهرداری و سپاه ناحیه احمد بن موسی سعی در هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن مراسم داشتیم.

وی گفت: 9 ربیع تنها یک جشن نیست بلکه زمانی برای تبیین فرهنگ صحیح مهدوی در بین مردم است و همچنین زمانی برای استغاثه و طلب ظهور حضرت از خداوند.

به گفته زارع، میتوان از این فرصت به نحوی استفاده کرد که علاوه بر اجتماع فیزیکی دوست داران اهل بیت و امام زمان(عج) در کنار هم، به اجتماع قلوب هم رسید.

سرپرست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه شمال غرب شیراز گفت سخنران این مراسم حجةالاسلام  علیرضا حدائق رییس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس هستند.

وی اشاره کرد که امسال در تاریخ 16آبان جمع کثیری از مهدی یاوران و دوست‌دارانِ حضرت از میدان شهدا پیاده روی کرده و در ساعت 15:30در بست شهید دستغیب آستان مقدس شاهچراغ به اجتماع عید بیعت پیوسته و با هم با ذکر یا اباصالح المهدی(عج) مددی و احترام به ساحت مقدس آقا احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ وارد شبستان میشوند.

زارع در پایان گفت که این مراسم شامل سخنرانی مهدوی، زیارت آل یس، سرودخوانی مهدوی و غرفه های کودکان مهدوی، سه‌شنبه های مهدوی، پذیرایی و غیره هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها