فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: دانش آموزان باید تهدیدات موجود در فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند
کد خبر: ۹۱۸۸۵۸۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی عباسعلی کاظمی فرمانده ناحیه سرخه در جمع دانش آموزان با اشاره به اینکه حضور در مساجد، نماز اول وقت، توجه به اهل بیت، خوب درس خواندن، احترام به پدر و مادر و احترام به معلمان از وظایف شما دانش آموزان است؛ گفت: شما دانش آموزان باید از شهدای دفاع مقدس درس بگیرید و آنها را الگوی خود قراردهید.
وی با بیان اینکه امروز وظیفه شما دانش آموزان با وجود تهدیدات فضای مجازی این است که این تهدید را به فرصت تبدیل کنید، افزود: از فضای مجازی درست استفاده کنید و در جهت ترویج فرهنگ شهید و شهادت بهره بگیرید. دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی، شعار هفته بسیج دانش آموزی است. امروز وظیفه شما بسیار سنگین است و اگر می خواهیم که الگوی ما شهید فهمیده باشد باید سرگذشت شهیدان را مطالعه کنید.
فرمانده سپاه خاطر نشان کرد: مقام شهدا آنقدر بالا است که امام راحل در اولین حضور خود بعد از پیروزی انقلاب در گلزار شهدا حضور یافتند. شهدا از شما انتظار دارند که به والدین خود احترام بگذارید، به قرآن و نماز توجه کنید؛ توسل به ائمه اطهار مورد انتظار شهداست و از سوی دیگر توجه به درس و رسید به مقامات علمی بالا مورد انتظار کشور از شما دانش آموزان است. آینده انقلاب و امید حضرت آقا به شما دانش آموزان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها