دبير شوراي زكات آذربايجان‌شرقي:

نهضت احیای زکات در آذربایجان شرقی آغاز شده است

دبير شوراي زكات آذربايجان‌شرقي با بیان اینکه ۹۹۳ شورای زکات روستایی در استان آذربایجان شرقی فعال است گفت: مجوز جمع آوری و هزینه کرد زکات به اعضای شورای زکات روستا صادر شده و خودشان در جهت ساخت مسجد، راه، پل و کمک به هزینه درمان فقرا و تهیه جهیزیه و امور محرومین هزینه می کنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۷۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدزاده در جلسه شورای زکات منطقه آزاد ارس- جلفا، خاطرنشان کرد: در شش ماهه گذشته امسال 23 میلیون تومان زکات جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 92 درصد رشد و 113 درصد تحقق برنامه داشته ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت شورای زکات در بین 12 استان است ، افزود : تحقق پیام مقام معظم رهبری مبنی بر «نهضت احیاء و ترویج زکات» بدون کار جهادی و برنامه ریزی و بصورت فردی اتفاق نمی افتد و همه باید در حیطه خود، نسبت به عملی شدن آن تلاش کنند.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه جلسات باید از تشریفات خارج و کاربردی شوند گفت : مصوبات شورای زکات در شهرستان و روستاها باید پیگیری و برنامه های آن نیز برای اجرا هدفمند شود.

براساس این گزارش، جلسه شورای زکات منطقه آزاد ارس- جلفا با حضور حجت الاسلام سنجری؛ امام جمعه جلفا و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها