خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد: یکی از بزرگترین آرمان های انقلاب اسلامی، ایستادگی در مقابل استکبار و ظلم است.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۶۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در پایان راهپیمایی یوم الله 13 آبان در بین مسئولین و دانش آموزان حصار گرمخان، گفت: امروز به عنوان یوم الله 13 آبان همه احساس تکلیف می کنیم و بار دیگر یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم.

وی افزود:  شما دانش آموزان باید در جهت کسب علم، دانش و معرفت تلاش کنید و دین خود را به دانش آموزان شهید انقلاب و دفاع مقدس ادا کنید.

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش با بیان اینکه ما امروز باید با واژه استکبار بیشتر آشنا شویم، اظهارداشت: شما دانش آموزان نیز باید به این واژه پرداخته و مستکبرین عالم را بشناسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی بیان داشت: امروز در گوشه گوشه دنیا هر جا ظلم و ستمی شکل میگیرد، رد پای آمریکایی ها وجود دارد و آنها دشمن دیرینه اسلام هستند.

وی یکی از بزرگترین آرمان های انقلاب اسلامی را ایستادگی در مقابل استکبار و ظلم برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر ما امروز مرگ بر آمریکا می گوییم، بدین معنا است که در مقابل ظلم ایستادگی کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش افزود:  در عرصه جنگ اقتصادی نیز ایستادگی می کنیم و همیشه پیروزی با حق و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها