استاندار یزد گفت: رئیس جمهور در سفری یک روزه به همراه 14 وزیر و معاون خود صبح یکشنبه 19 آبان ماه وارد استان یزد خواهد شد و با حضور در میدان امیرچقماق در جمع مردم یزد به سخنرانی خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۱۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یزد، نشست استاندار یزد پیرامون سفر رئیس جمهور به این استان با حضور اصحاب رسانه ساعاتی پیش در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد.

محمدعلی طالبی در این نشست اظهارداشت: نشست هماهنگی و برنامه ریزی سفر ریاست جمهوری به استان یزد شب گذشته با حضور هیئت دولت در تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این سفر فرصتی بی نظیر برای جهش و توسعه استان یزد است، اذعان داشت: مردم یزد، مردم میهمان نواز هستند و رسم میهمان نوازی را به خوبی آموخته اند که ان شاالله سفر رئیس جمهور به تجلی شکوه وحدت و انسجام مردم این استان تبدیل خواهد شد.

استاندار یزد تصریح کرد: رئیس جمهور در سفری یک روزه به همراه ۱۴ وزیر و معاون خود صبح یکشنبه ۱۹ آبان ماه وارد استان یزد خواهد شد و با حضور در میدان امیرچقماق در جمع مردم یزد به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، ۵۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیاردریال به بهره برداری خواهد رسید که جدای از این پروژه ها، کار جدیدی در این سفر صورت گرفته و در کشور کم سابقه است که آن انعقاد و امضای ۱۵ تفاهم نامه با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های ملی و نهاد‌های عمومی درجریان این سفر است.

طالبی گفت: بهره برداری از فولاد چادرملو، فازیک بندرخشک پیشگامان در مهریز، دوبانده شدن ۹۰ کیلومتر راه آهن یزد-زرین شهر و گازرسانی به شهرک فولاداشکذر از مهمترین پروژه‌هایی است که به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: هنوز برنامه سفر شخص رئیس جمهور به شهرستان‌های استان مشخص نیست، اما وزرا و معاونان رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور خواهند یافت.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های رئیس جمهور، اظهارداشت: یکشنبه شب، نشست توسعه استان یزد با حضور رئیس جمهور، مدیران و منتخبین استان برگزار و پس از آن نشست خبری رئیس جمهور و دیدار با اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

استاندار یزد، اظهارداشت: امیدواریم با حضور رئیس جمهور و وزرا و معاونین در استان، موضوعات اساسی و اصلی استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار یزد نیز در این نشست با بیان اینکه سفر قبلی ریاست جمهوری به استان یزد ۴۶ مصوبه داشته است، گفت: از مجموع پروژه‌های سفر قبلی رئیس جمهور با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد تومان، ۵۴ درصد به اتمام رسیده است، ۴۲ درصد در حال اجرا شدن است و ۴ درصد باقی مانده است که به اعتبار کامل پروژه‌های باقیمانده نیز به حساب دستگاه واریز شده است.
منبع:یزدآوا
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات