خبرهای داغ:
امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: ما مسافر هتسیم و به سوی خود باز می‌گردیم و رزق ما در آسمان‌ها است. هر انسانی 2 سفر در پیش دارد و باید گام‌های بیشتری هر روز به خداوند نزدیک شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۵۰۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در آیین افتتاحیه راهیان‌نور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه استان اصفهان و در جوار مزار شهید محسن حججی تجمع دانش‌آموزان را یادآور اعزام رزمنده‌ها به جبهه‌های جنگ دانست و ابراز داشت: خواهران خدا دوستتان داشته و دعا کنید به آن‌هایی که زمینه این سفر را برای شما مهیا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ما مسافر هتسیم و به سوی خود باز می‌گردیم و رزق ما در آسمان‌ها است. هر انسانی 2 سفر در پیش دارد و باید گام‌های بیشتری هر روز به خداوند نزدیک شد.

امام‌جمعه نجف‌آباد افزود: در این سفر چیزهایی هست که در مدرسه و منزل یافت نمی‌شود، آنجا حیات و زندگی است چون شهدا زنده‌اند، خداوند انسان را برای زندگی آفریده و اگر به شهدا وصل شود هرگز نمی‌میرد.

وی گفت: شهید حججی به همه سفارش می‌کرد که برای سفر خود رفیق پیدا کنید. خداوند در قرآن می فرماید در دنیا با انبیاء، صدیقین، شهدا و صالحین رفیق شوید و اگر قصد دارید در دنیا جاوید شوید و برای همیشه جاودان شوید با این 4 گروه دوست شوید.

حجت‌الاسلام  حسناتی ادامه داد: اگر آسمانی شویم خداوند و پیامبران بر ما توجه می‌کنند و شهدا پر و بالی را برای نزدیک شدن به خداوند باز می‌کنند. شهدا به حضرت سیدالشهدا (ع) متصل هستند.

وی در پایان گفت: شهدا افرادی هستند که به خداوند وصل شده و زنده جاوید شدند. شهدا به ما پیام داده‌اند که ما شهید شدیم که شما به سعادت برسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها