معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) عنوان کرد
دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) هفته آینده میزبان همایش سلامت معنوی است که در این مراسم اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۹۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی دانشگاه بقیه الله(عج)، دکتر عباس عبادی معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با اشاره به برگزاری همایش سلامت معنوی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) هفته آینده میزبان همایش سلامت معنوی است که در این مراسم اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد علمی امتیاز ماده یک فرهنگی را کسب می کنند یادآور شد: همایش کشوری سلامت معنوی تا پیش از این هرساله در شهر مقدس قم برگزار می شد اما بر اساس سیاست‌های جدید قرار است هر سال یکی از دانشگاه های علوم پزشکی میزبان این رویداد باشد که در سال جاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) مفتخر به میزبانی آن است.
معاون آموزش دانشگاه بقیه الله(عج) در ادامه گفت: بر اساس تعریف سازمان جهانی بهداشت، "سلامت معنوی" به عنوان بعد چهارم سلامت در کنار سه بعد سلامت روانی، اجتماعی و جسمانی قرار گرفته و این نشان از اهمیت سلامت معنوی در زندگی بشر دارد.
وی با بیان اینکه در زمینه سلامت معنوی غفلت‌هایی صورت گرفته است افزود: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) بر خود لازم دید تا به عنوان یک مجموعه فعال در نظام سلامت کشور در جهت توسعه گفتمان سلامت معنوی، با برگزاری این همایش قدمی بردارد؛ بر همین اساس همایش سلامت معنوی فرصت مناسبی برای تبادل دانش و نظرات اساتید و پزشکان در حوزه سلامت معنوی می باشد.

ارسال نظرات