تجلیل از حماسه آفرینی؛

تجلیل ازحماسه آفرینی مردم ولایتمدار لردگان وخانمیرزا

حضور حماسی و پرشور آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستانهای لردگان وخانمیرزا در برپایی یادواره شهدا و حماسه آفرینی یوم الله 13آبان قابل تقدیر و تجلیل است.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۹۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج  از چهارمحال و بختیاری؛ پیام تقدیر سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درراستای هرچه باشکوهتر برگزارشدن یادواره شهدا وحماسه آفرینی یوم الله 13 آبان از آحاد مردم ومسئولان.

 

درود خدا به روان پاک امام راحل ، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی مدافع وطن و شهدای مدافع حرم  و سلام بر مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان لردگان و خانمیرزا که بار دیگر هم صدا و هم قدم با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی) حماسه ای دیگر خلق کردند.

 

 مردم سلحشور این خطه در 12 آبان 65 با راه اندازی کاروان پیاده و اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل درس ایمان ، اقتدار و آزادگی را به جامعه تزریق و خطوط مقدم جبهه را در برابر دژخیمان زمان به سدی محکم تبدیل کردید و این حرکت عظیم خیل مردم در 13 آبان " روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، یک حماسه عظیم از جنس عشق، ایمان و ایثار بود و از این رو دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

 

مردم شهید پرور و انقلابی در 12 آبان (روز شهرستان لردگان) و 13 آبان (مبارزه با استکبار جهانی)ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته ی  پر افتخار خود، خوش درخشیدید و دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام مقتدرانه حضور یافتید.

 

اين حماسه‌ عظيم و ستودني كه با همراهي گسترده مردم و مسئولين رقم خورد، پيامي رسا و گويا براي دولت هاي استكباري جهان از جمله آمريكاي خبيث داشت و نشان دهنده وحدت و يكپارچگي مردم در برابر توطئه بيگانگان و فتنه گري منافقينی بود که تلاش می کردند با موج سواری به اهداف ضدانقلابی خود دست یابند، در حالی که با راهپیمایی حماسی مردم شهرستان لردگان و شعار مرگ بر آمریکای خبیث بار دیگر سیلی محکمی به روسیاهان جهان زدند.

 

درخاتمه این پیام از حماسه آفرینی آحاد مردم مومن و انقلابی،مسئولان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان،  بسیجیان و همه عزیزانی که در برپایی راهپیمایی حماسی 13 آبان  و یادواره 288 شهیدگلگون کفن شهرستانهای لردگان و خانمیرزا   نقش آفرینی کردند،  تقدیر و تشکر و برای همگان عزت، موفقیت و سلامتی از درگاه ایزدمنان طلب شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار