پدر شهید مدافع حرم "سیداسماعیل سیرت‌نیا" در گفت‌وگو با 《بسیج》+ فیلم:
پدر شهید مدافع حرم "سیداسماعیل سیرت‌نیا" با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مسئولان گفت: مسئولان دقت کنند تا با اقداماتشان خون شهدا را پایمال نکنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۸۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، همزمان با فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت شهید مدافع حرم "سیداسماعیل سیرت‌نیا"، پدر این شهید والامقام با حضور در مقابل دوربین بسیج از زندگی فرزند شهیدش گفت.

 

پدر شهید " سیرت‌نیا" با بیان اینکه این شهید والامقام از کودکی با حضور در مساجد و قرائت قرآن مانوس بود اظهار داشت: شهید سیرت‌نیا دوران کودکی خود را در مسجد "ابوذر" منطقه کردمحله رشت سپری کرد.

 

وی با اشاره به علاقمندی "شهید سیرت‌نیا" به حضور در سپاه پاسداران تصریح کرد: محل کار "سید اسماعیل" سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بود اما هر زمان که به گیلان می‌آمد به دیدار خانواده شهدا میرفت.

 

پدر شهید " سیرت‌نیا" با بیان اینکه این شهید والامقام علاقه بسیاری به فعالیت در یادواره‌های شهدا داشت ابراز داشت: وی همواره تلاش با دعوت سخنرانان و مداحان کشوری تلاش می‌کرد تا مراسمات یادواره شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

 

وی با تاکید بر اینکه کشور ایران کشور امام زمان(عج) است خاطرنشان کرد: از مسئولان می‌خواهم تا حرمت خون شهدا را نگهدارند و با برخی اقداماتشان خون آن‌ها را پایمال نکنند.

 

پدر شهید " سیرت‌نیا" با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت‌فقیه گفت: امروز پیروی از منویات مقام معظم رهبری بهترین راه برای رفع مشکلات کشور و عامل موفقیت جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات