فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به یوم الله 13 آبان گفت: در این روز، 10 هزار دانش آموز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به مناسبت روز استکبارستیزی، فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادند.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج همزمان با حضور اولین کاروان های راهیان نور دانش آموزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، به استان خوزستان سفر کرده و از یادمان ها و اردوگاه های میزبان اردوهای راهیان نور دانش آموزی بازدید نمود.

فرمانده قرارگاه مرکزی ضمن حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواستار حضور گروه های تلویزیونی و مستندسازان برای انعکاس عملیات پر خیر و برکت راهیان نور دانش آموزی شد.

سردار سلیمانی در جمع خادمین خواهر و برادر یادمان هویزه اظهر داشت: حضور حداکثری زائرین راهیان نور به خصوص دانش آموزان بهترین پاداش برای خادمین شهداست.

وی ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد: در آغاز گام دوم انقلاب قریب به ۱۰۰۰۰ دانش آموز با حضور همراه با بصیرت و معنویت در مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب کشور و همگام با اقشار و آحاد مردم ایران، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار سر می دهند.

سردار سلیمانی در ادامه سفر به استان خوزستان، با جمعی از خادمین خواهر و برادر در یادمان شلمچه دیدار نمود و از نزدیک در جریان امور جاری یادمان و نیازمندی های خادمین برای خدمت رسانی شایسته تر به زائرین قرار گرفت.

گفتنی است، سردار سلیمانی در جلسه با مسئولین اردوگاه های متمرکز و دبیرخانه عملیاتی قرارگاه مرکزی در استان خوزستان، به موضوعات موضوعات محتوا و ارتقاء اثربخشی ، فضاسازی اردوگاه ها، فضاسازی یادمان بیت المقدس ، نمایش های رزمی و بالا بردن کیفیت میزبانی از اردوهای راهیان نور دانش آموزی تاکید کرده و تدابیر و تصمیمات لازم را اتخاذ نمود.

ارسال نظرات