خبرهای داغ:
سرهنگ طاهرخانی گفت: امروز مفتخریم که نسل جوان ما آگاه تر از هر زمان دیگری در برابر استکبار می ایستند و بصیرت در جوانان برای کشوری نظیر ایران که به تنهایی در برابر استکبار ایستاده است بسیار با ارزش است.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۰۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه اظهار کرد: همان طور که امام راحل فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم مردم ایران بود و دست استکبار جهانی را تا حدود زیادی از تفرقه افکنی و جاسوسی در ایران اسلامی کوتاه کرد.

وی ادامه داد: همانطور که حرکت مردم در 22 بهمن ماه به بار نشست تسخیر لانه جاسوسی نیز بسیاری از مشکلات را حل کرد چرا که همانطور که در گذشته آمریکا در بسیاری از برنامه ها را علیه مردم ایران اجرا کرده بود در آینده هم برنامه های زیادی علیه این مردم و این کشور داشت که با تسخیر لانه جاسوسی در نطفه خفه شد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطر نشان کرد: کودتای 28 مرداد، دزدی منابع این کشور، حمایت از رژیم در گشتار هزاران نفر تنها بخشی از خباثت های آمریکا علیه این کشور می باشد.

طاهرخانی تبیین کرد: امروز مفتخریم که نسل جوان ما آگاه تر از هر زمان دیگری در برابر استکبار می ایستند و بصیرت در جوانان برای کشوری نظیر ایران که به تنهایی در برابر استکبار ایستاده است بسیار با ارزش است.

این مسوول با اشاره به بدعهدی ها و پیمان شکنی های چندین باره آمریکا گفت: هرچه زمان می گذرد عدم قابل اعتماد بودن آمریکا بیشتر به ما ثابت می شود و به معنای واقعی کلمه آمریکا شیطان بزرگ است. تاریخ را که ورق می زنیم چون آیینه ای نشان می دهد که آمریکا هرگز به پیمان خود در برابر هیچ کشور ضعیف تری و حتی قوی تر ها پابند نبوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در خاتمه گفت: آرمان های انقلاب هیچ گاه تغییر نمی کند و ما همیشه خواهان عدالت و استکبار ستیزی هستیم، گاهی برخی ها برای خودنمایی به انقلاب می پیوندند و زمانی که می بینند آن طور که می خواهند نتیجه نمی گیرد از این جریان جدا می شوند، انقلاب معطل افراد نمی ماند و ان شا الله تا ظهور ولی امر(عج) ادامه خواهد داشت.
1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها