خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

استخر آزادی اسدآباد در گام‌های آخر برای افتتاح قرار دارد

فرماندار اسدآباد گفن: استخر آزادی در گام‌های آخر برای افتتاح قرار دارد و انتظار داریم تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۹۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

استخر آزادی اسدآباد در گام‌های آخر برای افتتاح قرار داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، مجید درویشی در دیدار با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: پروژه استخر آزادی از پروژه‌های قدیمی و به زمین مانده اسدآباد است که انتظار داریم تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با افتتاح چنین پروژه‌های شور و نشاط در شهر تقویت و بخشی از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اهالی اسدآباد ورزش دوست و ورزشکار هستند، افزود: اگر ورزش و نشاط در شهر جریان یابد راحت‌تر می‌شود امورات را پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت جدید ورزش در اسدآباد آغازکننده فصلی نوین است، تصریح کرد: حضور امروز مدیر ورزش و جوانان استان همدان گامی مهم برای پیشرفت ورزش و تقویت نشاط در دیار سیدجمال است.

درویشی عنوان کرد: استخر آزادی در گام‌های آخر برای افتتاح قرار دارد و جلسه امروز نیز به علت حل معدود مشکلات باقی مانده است.

وی همچنین ضمن صدور دستورات لازم به ادارات آب، گاز و شهرداری برای رفع کمبودهای استخر عنوان کرد: از آقای جهانشیر می‌خواهیم بیش از پیش به شهرستان اسدآباد توجه کرده و درخواست‌هایی همانند ترمیم زمین چمن، تقویت فوتبال و کمک به هیئت‌های ورزشی را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات