مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) :

کنار آمدن با استکبار، موجب ذلت خواهد بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) گفت : کنار آمدن با استکبار ، موجب ننگ و ذلت خواهد بود .
کد خبر: ۹۱۸۸۳۹۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ضمن گرامیداشت روز سیزده آبان؛ روز مبارزه با استکبار ستیزی ادامه داد : امروز در همه نقاط جمهوری اسلامی ایران عزیزانی تقدیم کردیم تا نظام مقدس جمهوری اسلامی پابرجا باقی بماند و امروز در مقابل استکبار جهانی بااین نام ایستادیم و در دنیا پرچم عدالت در دست گرفتیم و ملتی که برای دین خدا با دشمنان مبارزه کند شکست ندارد و در نهایت نصرت و پیروزی برای آن ملت خواهد بود .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان گفت: این ملت زیر فشارهای ناحق دشمنان ایستادگی و در مقابل تحریم‌ها مقاومت کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ خاطرنشان کرد : دشمن بداند این دانشجویان پیرو خط امام و ملت غیور ایران اسلامی بودند که با اقدام خود در سال 1358 لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) به انقلاب دوم معروف شد .

وی در پایان بابیان اینکه هیچ‌گاه دشمن با ما کنار نمی‌آید، تصریح کرد: به فرموده رهبری دشمن با مذاکره سعی در نفوذ و مهار قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که این هوشیاری ملت ایران را می طلبد وملت ایران با درایت وهوشیاری واتحاد خود به این ذلت تن نخواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار