خبرهای داغ:
به مناسبت این هفته کارگروه پدافند غیرعامل به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور سرهنگ خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی، انتظامی و ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۷۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این کارگروه با بیان اینکه هدف کارگروه پدافندغیرعامل شناسایی تهدیدات است گفت : در این کارگروه باید با شناسایی کامل تهدیدات به کاهش آنها پرداخت.
وی با بیان اینکه در کارگروه پدافندغیرعامل باید هر ماه یک جلسه برگزار شود افزود : باید یک اولویت بندی در ادارات استان ایجاد شود تا خدمات بسیج به خوبی به مردم ارائه شود.
سرهنگ خالقیان با بیان اینکه اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنیم آینده کشورمان همواره ایمن و سالم خواهد ماند تصریح کرد : وحدت اولویت کارگروه پدافندغیرعامل است و باید سهمیه ای به دستگاه های عضو این کارگروه داده شود تا افراد مربوطه در کارگاه های آموزشی شرکت کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : در کشور ما امکانات به طور مطلوب وجود دارد و باید یک بسیج و سازماندهی برای مدیریت بهتر منابع وجود داشته باشد تا بتوان به مردم کمک شود که عدالت اجتماعی و رفاه اجتماعی محقق شود.
وی در پایان افزود : در بحث آموزش عمومی و تخصصی نیروهای بسیجی یا مردمی باید از نهادهایی مانند استانداری در زمینه مکان، هلال احمر در زمینه امداد و نجات، نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت و ...استفاده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها