مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه آذربایجان شرقی، گفت: شهدا در راه احیای اسلام، جان‌شان را فدای اسلام کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۸۳۳۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا به همراه مسئول نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی  به دیدار یک خانواده شهید رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدیان در دیدار با خانواده شهید حسین عالم دوست، افزود: اگر یک نفر موجب زندگی یک نفر شود چنان است که جامعه ای را زنده کرده است و فرزند شما با اهدای اعضای خود جان چندین  نفر را از مرگ نجات داد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا،  خاطرنشان کرد: بسیج جامعه پزشکی سعی دارد در کارهای خیر قدم بردارد و به همین خاطر، سعی داریم در گسترش این فرهنگ مقدس تلاش کنیم.

احمدیان اضافه کرد: در این راستا، اقدام به ثبت‌نام از علاقه مندان به اهدای عضو در سازمان بسیج جامعه پزشکی کرده‌ایم. برای خانواده محترم عالم دوست هم آرزوی توفیق و سلامتی داریم که در این فرهنگ‌سازی گامی محکم و بزرگ برداشتید و ما قدردان شما هستیم.

شهید حسین عالم دوست پس از سال‌ها تحمل جانبازی، به درجه رفیع شهادت نائل شد و فرزندش، محمد عالم دوست نیز سال گذشته در اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد که خانواده او، ۹ عضو بدنش را به هشت نفر اهدا کردند و به آن ها حیات دوباره بخشیدند.

ارسال نظرات