فرمانده سپاه بستان آباد در تشریح رزمایش گردان های الی بیت المقدس این شهرستان، با اشاره به تهدیدات و تحریم های روز افزون استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس را برای دفع تهدیدات دشمن بسیار کارساز دانست.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۹۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی: حسن امینی در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه وحدت و همدلی مردم و مسئولhن و اطاعت از ولی فقیه را ضامن بقاء و دوام انقلاب و موجب شکست و ناکامی دشمنان عنوان کرد.

وی پیشرفت های علمی و دست یابی به اقتصاد پایدار را در گرو وجود امنیت پایدار برای کشور عنوان و بیان کرد: وجود نیروهای بسیج و انقلابی در صحنه موجب گسترش امنیت روز افزون کشور می شود.

امینی عمل انقلابی و به موقع را موجب دلگرمی و امیدواری مردم به نظام اسلامی خواند و اظهارداشت: جوانان با بصیرت که در بسیج حضور دارند پیشگام و پیشقدم  این عرصه هستند.

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور هم زمان با رزمایش گردان های الی بیت المقدس افزود: این کاروان به استعداد 80نفر در قالب دو اتوبوس روز پنجشنبه اعزام خواهد شد.

امینی هدف از اعزام این کاروان را آشنایی نسل جوان با سیره و مسلک شهدا دانست و هر زائر را یک نیروی فرهنگی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس توصیف کرد.

ارسال نظرات