خبرهای داغ:
مدیرعامل صندوق امداد ولایت:

سپرده گذاران می توانند نیازمندان را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: عموم مردم می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، به نیازمندانی که خود معرفی می کنند، تسهیلات پرداخت کنند.
کد خبر: ۹۱۸۸۲۶۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیّت در نشست آموزشی اعضای موسس مراکز نیکوکاری تازه تأسیس، بیان کرد: صندوق امداد ولایت تنها مرکز ارائه دهنده خدمات بانکی است که خدمات خود را با بالاترین انطباق با بانکداری اسلامی اجرا می کند.

وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در حال حاضر به نیازمندان تسهیلات قرض الحنسه واقعی را پرداخت می کند به طوری در این تسهیلات حتی یک ریال سود و یا کارمزد دریافت نمی شود.


مدیرعامل صندوق امداد ولایت اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری به هزار و 623 نفر از مددجویان نیازمند در مجموع بیش از شش میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان وام ضروری پرداخت شده است.


وی خاطرنشان کرد: مقایسه آمارها حکایت از آن دارد که در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت تسهیلات ضروری از سوی این صندوق به نیازمندان تحت حمایت از رشد ۱۱۰ درصدی برخوردار بوده است.


خوش نیّت توضیح داد: علاوه بر رشد مبلغ تسهیلات پرداخت شده، افراد نیازمند بهره مند از این تسهیلات نیز ۴۳ درصد رشد داشته است به طوری که تعداد هزار و ۱۳۷ مددجوی دریافت کننده تسهیلات در شش ماه نخست سال ۹۷ به هزار و ۶۲۳ نفر در مدت مشابه سال جاری رسیده است.


وی با دعوت از خیران برای افتتاح حساب در این صندوق عنوان کرد: عموم مردم می توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت، به نیازمندانی که خود معرفی می کنند، تسهیلات پرداخت کنند.


مدیرعامل صندوق امداد ولایت اظهارکرد: براساس میزان سپرده به افراد معرفی شده تسهیلات پرداخت می شود البته صندوق های قرض الحسنه خانگی و یا مساجد نیز می توانند با افتتاح حساب در این صندوق، ضمن ایجاد قالب منظم در روند کاری خویش، از امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.


وی با اشاره به نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری تصریح کرد: فعالیت مراکز نیکوکاری اگرچه تابع ضوابط اداری نیست ولی در حوزه مالی، این مراکز باید با افتتاح حساب بانکی و تعیین افراد دارای حق امضاء، برداشت و پرداخت های خود را به طور منظم و براساس قواعد و اصول مالی انجام دهند.


خوش نیّت یادآورشد: صندوق امداد ولایت با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند و آماده ارائه انواع خدمات بانکی به عموم مشتریان است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار